Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan #1075531 av Ready
Svar från Ready i ämnet Viska!
Amandara,

Jag har inte outat ditt namn. Det är en ren lögn från din sida för att du inte kan försvara ditt misstag att outa mig.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075537 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
En kvinna började chatta med mig. Hon smickrade mig och talade om hur klok jag var och att jag såg till att det inte spårade ur på Viska. Sedan visade hon plötsligt en bild på en kvinna i underkläder med stora tuttar. Hon var tvungen att visa hur svettig hon var. Bilden såg precis ut som porrbilder brukar fotograferas. Hon frågade hur gammal jag var. När jag sa 65+ och att hon drev med mig, kallade hon mig för surgubbe. Är inte säker på att hon är kvinna och att hon är 20 år som hon påstår. Liknar inte detta manipulering? Eller är det så, som en sjuk kvinna på Viska beter sig? Idag, när hon skriver på Viska har hon en helt annan stil.
Att försöka förföra vid infiltrering är ett vanligt trick. Idag har hon fått dagens ros på Viska.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1075541 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Viska!


Men kan vi inte dämpa våra uttryck?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 9 månader sedan #1075544 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska!

Drummer skrev: Nu har Admin satt ner foten och kommer inte hålla med att acceptera bråk mm!

Admin påbörjade sin resa med liv och lust! Admin har drivit sajten i 15 år!

Om det uppstår bråk Admin tycker jag inte att du ska stänga av sajten för alla utan dom som bråkar!


Ja, vi kan ju stoppa bråk genom en kort avstängning. Men jag måste stoppa alla bråk nu för att sajten skall överleva på sikt. Jag har varit för snäll och överseende, vilket inte går om sajten skall överleva på sikt. Det handlar om att någon skall vilja jobba gratis här.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075547 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska!
Geta hon sade så för att du skall börja bråka. Vissa krafter använder dig som bråkmaskin. De säger några ord åt dig och sedan går du igång och kan bråka i veckor och de kan bara luta sig tillbaka och vara nöjda. Du måste skita i sådant för att slippa attacker.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075581 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Det var inte ens någon finess på bilden eller bilderna. Det kan man åtminstone vänta sig av en grafisk designer som hon ska vara. Det var ingen konsekvens i det som hon skrev. Har aldrig varit med om något liknande under mina 14 år på Viska. Jocke tycker så synd om henne men idag skrev hon ett långt stycke i en helt annan stil. Det var inte ett ord som jag retade mig på utan många. Hon har gråtit floder och är rädd för att hon ska få dåligt rykte.

Jag håller med om att jag är en bråkmaskin. Varna mig! Det tål jag. Det här bråket har inte pågått i veckor utan bara några dar.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Geta.