Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan #1075359 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Viska!
Hej, alla. Jag hade inte tänkt skriva här, men nu när jag har läst igenom vad alla har skrivit måste jag bara göra ett litet inlägg: var snälla mot varandra, för Viskas skull.
Som ni pratade om för några sidor sen är det jätteviktigt att Viska håller ihop när det utsätts av Scientologerna. Och finns det inte tillräckligt med elände i världen? Vi behöver väl inte skapa mer hat i världen än vad som redan finns?

Jag tycker vi försöker hålla god ton och ta hand om varandra här.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075437 av Ready
Svar från Ready i ämnet Viska!

Amandara skrev:

Ready skrev:

Amandara skrev: Du är ett riktigt charmtroll Ready. Jag var aldrig intresserad av dig och nu är du besk och bitter.


Vissa kvinnors åsikter betyder mer än andra, och dina åsikter betyder inte mycket.


Peace love and understanding. Men somliga borde tänka sig för vad de häver ur sig.


Peace love and understandig omfattar inte mig på den här sajten och kommer aldrig att göra det hur många smileys jag än använder. Ta dina ord och kör upp dem in your grandma ass.

Du har ett sätt att uttrycka dig som att du vore en klok och förståndig person som vill alla väl. Det är inte sant. Du är en falsk profet.

Du borde tänka på vad du häver ur dig.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075441 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!

Ready skrev: Krokus,

Vad menar du med att objektifiera kvinnor?


Att se kvinnor som sexobjekt. Att kvinnor enbart finns till för att behaga (hetero)män.
Jag försökte googla fram någon bättre förklaring, men misslyckades. Sorry! :?

Sedan förstår jag inte riktigt varför du är enormt otrevlig mot Amandara.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075443 av Ready
Svar från Ready i ämnet Viska!
Krokus,

Jag kan inte säga att jag känner igen mig själv i dina ord. Men jag tror att det kan vara svårt för en man att bara vara vän med en kvinna, men det tycker jag är en annan sak.

Amandara gick ut i forumet att jag hade velat skriva en sexnovell tillsammans med henne. Frågan var ställd i ett PM. Att hon sen gick ut med det i forumet visar att hon saknar klass och omdöme. Har ingen respekt för henne längre.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075445 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!
Ready,
Vissa män verkar ha extra svårt för att vara vän med kvinnor. Jag vet inte riktigt varför. En tanke jag får är att en del män kanske förväntar sig kärlek eller sex, medan kvinnor kanske nöjer sig med vänskap? Jag har svårt för gifta män som inte förstår att de är gifta. De får hålla sig till frun! Varför annars gifta sig?
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075446 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Amandara nobbade Ready, när han ville skriva novell med henne. Tror att det är jätte länge sedan.
Det var hon som drog upp det nu, tror jag.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Geta.