Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229859 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Jag tar en paus
Jag tycker inte om att ni alla gaddar ihop er mot en. Som nån pöbel. Det är långt värre än att behöva läsa inlägg som man kan ignorera. So what om det försiggår rasism och kvinnohat etc. Personangrepp och livliga diskussioner. Det som är bäst på viska är att man kan skriva vad som helst utom regelrätta hot. Om det funnits nån moderator som ska bestämma vad för tankar min hjärna ska få läsa, hade jag lämnat direkt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229860 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag tar en paus
lite ödmjukande att hela kärringgänget har gått på mig som i en samorganiserad attack ändå. knappast nån som missar som är på besök i forumet.

ni står själva skyldiga till de anklagelser ni spottar ut er.

en giftig tunga är det, det som finns i kvinnors matmun! det står i den heliga bibeln.

Den som är förbannad av Herren faller i skökans mun, som är som en avgrund. Era läppar droppar av honung.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229861 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Inlägget om skökor är rapporterat.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229863 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag tar en paus
Du är rätt giftig själv PW.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229867 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus

memphis skrev: Inlägget om skökor är rapporterat.


Att rapportera är bästa medicinen. Då får moderatorerna jobb.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229869 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus

zoegas skrev: Jag tycker inte om att ni alla gaddar ihop er mot en. Som nån pöbel. Det är långt värre än att behöva läsa inlägg som man kan ignorera. So what om det försiggår rasism och kvinnohat etc. Personangrepp och livliga diskussioner. Det som är bäst på viska är att man kan skriva vad som helst utom regelrätta hot. Om det funnits nån moderator som ska bestämma vad för tankar min hjärna ska få läsa, hade jag lämnat direkt.


Det är legitim kritik zoegas. Vi ska inte behöva stå ut med vad som helst och behöva se bilder, ord, och klipp som är kränkande och framkallar illamående.
Du kan för övrigt då enligt din egen logik ignorera mina inlägg om du finner dem dåliga på något sätt.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.