Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1229933 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Nej jag tycker du har fel i det du säger Vittrad. Man har ingen rätt att kränka andra människor på det sättsom PW dagligen gör på Viska. Man har inte rätt att skicka vilka inlägg som helst, och otäcka bilder och videos.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229937 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag tar en paus


Det lyser schizofreni genom varje andetag, genom detta uttalande. Vem har rätt eller fel, fasaden håller på att rämna för mänskligheten! Att belysa andras fel i sin egen tycke, är att trampa i kvicksand! Men kritik mot ngt fundamentalt fel, måste alltid främjas!

Vars är världen på väg?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229953 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag tar en paus
mobben har mig veterligen alltid fel.

det är de mest onda som vinner pris och belöning i den här upp6ned världen. bättre att bli hatad av perversa än älskad av Satan i helvetet!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229954 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Jag tar en paus
I viskas informationsblad står det att det är ett forum med plats för alla åsikter. Alla åsikter. Det står inget om att rasistiska, homofoba och misogyna åsikter inte får yttras. Om någon känner sig kränkt kan man rapportera till Admin1. I slutändan är det han som bestämmer vem som får stanna och vem som får lämna.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229956 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag tar en paus
jag blir anklagad för att vara rasist, ändå har jag delat med mig av tak och värme åt en neger i julas under flera dygn och det vet flera av dem om som anklagar mig.

jag tycker synd om negrer, för helvete!

senast har delat med mig av tak och värme åt en missbrukare.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229957 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Det är riktigt Vittrad att det är Admin som bestämmer. Jag rapporterar inläggen nu som jag tycker är kränkande. Men jag har också rätt att yttrra mina åsikter, och det utan att det är någon mobbing alls över det hela.