Jag tar en paus

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229990 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag tar en paus


Vem fan är du PW? Din kontur är väldigt otydlig, då du baissar de perversa och de som lever i utanförskap, vad finner du för nöje med att finnas till i den här lilla siten?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229995 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Inlägget om att vi på Viska är bögar och perversa är rapporterat.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229996 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jag tar en paus

PsychoWard skrev: vet inte vilket som är värst

att det kommer folk till ens land och läxar upp en som om de bestämmer över en
eller om infödda bögar och perversa gör samma sak.

iaf så varnas det om beteendet i den heliga bibeln. står om på flera ställen om främmande makt som tar över ogudaktiga nationer.


ok då vet vi...
Mer
4 år 2 månader sedan #1229999 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Jag tar en paus
Jag är hetero men accepterar alla människor. Huvudsaken är personkemi och glädje att umgås med varandra! Sedan hur människor är bryr jag mig inte om. Folk får vara som dom vill så länge dom inte mobbar andra!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230029 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Det står mig upp i halsen allt hat som PW sprider via Viska. Allt ifrån muslim hat, till böghat, till kvinnohat ect. Det är så otrevligt med allt detta hat bara, dagarna i ända. Ingen särskilt trevlig miljö att vistas i. Det är min ståndpunkt.

Och inte bara min heller. Nu har vi förlorat ännu en medlem. Recard, pga att PW:s hatpropaganda som får stå oemotsagd, förpestar tillvaron på Viska.

Därför har jag bestämt mig för att inte vara tyst om det längre hur han trakasserar oss med hatpropganda, utan säga ifrån.

So shoot me.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230045 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Recard, om du läser den här tråden vill jag att du ska veta, att jag kommer ta kampen mot PW med fullaste allvar och jag kommer vara på hans inlägg som en hök. Och rapportera alla hans hatpropaganda och hans övergrepp. Det skulle vara underbart om du kom tillbaka och ville hjälpa oss mot PW.
Jag förstår om du inte orkar just nu, men när du orkar <3