berätta din historia om psyk - hjälpt eller stjälpt?

  • Eve
  • Besökare
  • Besökare
13 år 2 månader sedan #377727 av Eve
TekoppDu skriver så bra!!Det är precis så där det är!Så hemskt alltså!!
Stackars dig och stackars alla dessa som far illa inom psykiatrin! :cry:
Skulle vlija veta vilken läkare du vände till som jobbar med alternativmedicin?!Behöver verkligen hjälp!så skulle vara verkligen tacksam!!KRAAM
Mer
13 år 2 månader sedan #377768 av tekopp
Eve,

Jag har vänt mig till allt möjligt men jag kan nog endast rekommendera "dr Nie" just nu som är känd inom traditionell kinesisk medicin. Andra metoder jag använder mig av kan ses som mycket tveksamma. Folk från hela landet reser till Stockholm för att träffa dr Nie. Tyvärr vet jag inte riktigt om jag kan rekommendera henne mot psykiska problem men mot mina fysiska problem har det fungerat ganska bra. Jag mår iofs mycket bättre psykiskt idag men det är nog mycket som spelat in. Jag blev så oerhört glad att hennes behandling fungerade så bra. Nu idag trots neuroleptika medicinering kan jag gå ut tack var dr Nie. Jag sa till min läkare att jag ville ta självmord tack vare biverkningen och jag blev helt knäckt när jag var där. Jag känner sådan ondska när jag går till avdelningen. Det känns väldigt "torrt". Jag försöker undvika att gå dit så gott jag kan men det är nästan omöjligt.

Var försiktig däremot för det finns mycket bluff inom alternativmedicin. Det gäller att hitta genuina metoder. Akupunktur och örtmedicin har funnits i flera tusen år. Jag tror exempelvis inte på homeopati.

Heja Karl XII!