hembesök av psykiatrin

Mer
10 år 7 månader sedan #613180 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet hembesök av psykiatrin
Den flesta personalen vet nog hur sina patienter lever ni har väll både samtal och visar upp er på mottagningen. Sen att vissa tanter har en mål sättning som inte lever upp till normal målsättning. Alltså slotts miljö i hemmet det kan närmast nog ses som en kränkning om du har andra sysselsättningar än just gå att städa. Fast det är ju det där med sedlighets polisen bland tanterna dom förstår inte normalt beteende mönster kanske skulle dom lägga sig någon stans mitt mellan slottet och tidningsredaktionen så kanske större delarna av personerna skulle acceptera! Sen finns ju alltid sopdragar Lasse som har ett förråd i vardags rummet av sopor där måste dom kanske både hjälpa med psykologi stöd och just städning!
Mer
10 år 7 månader sedan #613766 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet hembesök av psykiatrin
Har haft hembesök från psykitrin i dag. Det beslutades att jag ska få boendestöd, för att få hjälp med städningen hemma. :lol:

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
10 år 7 månader sedan #613769 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet hembesök av psykiatrin
Ha inte förstora förhoppningar tyvärr så får du städa själv medans en står och talar om för dig vad du ska städa alltså lite Nordkorea stuk som Odell och flickorna fixat. Dessutom så ska du se till dina värde saker under tiden! :vissel
Mer
10 år 7 månader sedan #613770 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet hembesök av psykiatrin
Personalen från psykiatrin sa att man får vara lite drivande själv också...

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
10 år 7 månader sedan #613771 av Geta
Svar från Geta i ämnet hembesök av psykiatrin
Många städar väl innan boendestödet kommer, för att boendestödet ska komma. Så tror jag att Nissegossen gör.
Huvudsaken måste vara att det blir gjort.
Mer
10 år 7 månader sedan #613775 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet hembesök av psykiatrin

Johannes skrev: Personalen från psykiatrin sa att man får vara lite drivande själv också...


Jo just det! Det heter så alltså... Nya slottet kommer du få skrubba som en gris under den tid dom är där om du får en elak...så om du får Hanna Hemlin så blänker golven och den slitna tappeten i allmännyttan! :)