hembesök av psykiatrin

Mer
11 år 2 månader sedan #563193 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet hembesök av psykiatrin
Jag har haft hembesök från psykiatrin ett par gånger.......det verkar som att de vill få se hur man bor så de får en uppfattning om ens hemmiljö. Jag pratade med min kontaktperson om det och han nämnde något ditåt...... Det kan finnas flera anledningar till att de gör hembesök sa han...... bla att patienten inte kommer till psykiatrin av en eller annan anledning.
Mer
11 år 2 månader sedan #563209 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet hembesök av psykiatrin
Har aldrig haft hembesök av psykiatrin och jag har hela tiden haft liten kontakt - de senaste 13 åren har det varit ett läkarbesök per år.
Mer
11 år 2 månader sedan #563224 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet hembesök av psykiatrin
Ja tänker inte på att dem varit här ens......
Mer
11 år 2 månader sedan #563230 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet hembesök av psykiatrin
PRE har varit hemma hos mig. Vill jag att de kommer så säger jag det och då kommer dom. De är också alltid 2 stycken.
Mer
11 år 2 månader sedan #563237 av malin71
Svar från malin71 i ämnet hembesök av psykiatrin
Förr hade jag en skötare inom psykosteamet som kom hem till mig var eller varannan vecka. Vi satt och drack kaffe och pratade om ditt och datt men jag minns att jag tyckte det var rätt besvärligt att ta emot honom. Städade som en "tok" för jag var orolig att han skulle kommentera hur här såg ut....
Mer
11 år 2 månader sedan #563297 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet hembesök av psykiatrin
Min kp och en tjusig kvinnlig läkare var hemma hos mig en gång, minns inte varför. För kanske två år sedan kom personal till mig på kvällen för att kontrollera att jag tog medicinen som jag skulle. Då var en inläggning nära, men denna lösning fungerade.