Mitt besök hos psykiatrin nyss - nu är det allvar!

Mer
10 år 2 månader sedan #645512 av Utomjordingen
"Om jag nu skulle lyckas finna ngn tjej, så kommer jag helt att avstå från öl,"

Jocke, träffa en kvinna som också dricker öl så blir det mer roligt! Det gjorde jag - och så mycket mer roligt jag och min kvinna har haft när vi tillsammans har druckit öl än bara vara nykter.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 2 månader sedan #645517 av Jocke
Ja, du har rätt Utomjordingen! Men jag känner att jag har försökt med alkohol och blivit ihop på fyllan med ett par stycken, som också drack. Jag blir kanske lite begränsad i min känsloregister när jag dricker, i alla fall ifråga om omdöme. Så jag känner då att det blir för stora krav på en kvinna att passa in i min mönster, eller om jag ska anpassa mig till henne? Jag har för tillfället valt ölen och en ungkarlsliv.

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 2 månader sedan #645519 av Utomjordingen
Jocke, jag själv tyckte i början när jag blev ihop med min kvinna att det var konstigt att min kvinna drack så ofta öl – men jag hängde på henne och det ångrar jag inte idag för det var det bästa jag hade gjort. Vi har haft roligt som nyktra och fulla under alla åren vi har levt tillsammans. Vi har haft ett liv - helt enkelt!

Man anpassar sig gentemot varandra förr eller senare! Man måste ibland uppoffra sig för en kvinna för att det ska fungera.
Mer
10 år 2 månader sedan #645527 av Richard
Jag har varit ihop med en tjej som knarkade en del, så det gjorde jag också. Skulle vilja hitta en tjej som gillar att ta några glas på helgen, inte varje dag.
Mer
10 år 2 månader sedan #645760 av Admin1
Utomjordingen,

Händer det inte att du och din kvinna kommer i konflikt med varandra, när ni dricker?
Mer
10 år 2 månader sedan #645762 av islaa
saknar att ha sex på droger.