Mitt besök hos psykiatrin nyss - nu är det allvar!

Mer
10 år 2 månader sedan #645774 av Utomjordingen

Utomjordingen,

Händer det inte att du och din kvinna kommer i konflikt med varandra, när ni dricker?


Det har hänt ibland att det har uppstått konflikter. Mer förr än vad det är idag. För idag är min kvinna mycket lugnare än vad hon var för flera år sedan.

Alien vs. Jesus = konflikter!

Våra konflikter kan ibland uppstå när vi tillexempel diskuterar om utomjordingar. Du vet, det går inte riktigt ihop med hennes tro (Bibeln) och om vad jag vet (vetenskap). Sen om det blir för mycket/stort för henne när vi diskuterar/debatterar så kan hon alltid gå/rymma hem till sin syster för att lugna ner sig.

Sen vill jag poängtera att jag aldrig har slagit henne men det har hänt att hon har slagit mig och jag har då tagit det med en nypa salt eftersom inget allvarligt hade hänt. Jag har också sett det så då när jag blev slagen som om jag hade lite själv att skylla eller så har det handlat om att vi helt enkelt hade missförstått varandra.

Annars, för det mesta har vi bara haft det roligt när vi har varit fulla, typ - dansat, skrattat och sånt.

Mer
10 år 1 månad sedan #654155 av Richard
Idag var jag hos min psykiater som var nöjd med resultatet, o jag med så klart. Har bara hållit mig till helgerna när det gäller alkohol, o det syntes på värdena som hade blivit mycket bättre, under dessa 6 veckor! :dans

Jag tänker naturligtvis fortsätta att hålla detta, inte bara för att jag ska lämna prov en gång i månaden, utan för att jag känner mig bättre också. Fräschare och friskare.
Mer
10 år 1 månad sedan #654183 av krokus
Vad bra! :tummenupp
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
10 år 1 månad sedan #654185 av vnv
Heja!
:tummenupp

/vnv :)
Mer
10 år 1 månad sedan #654208 av killergirl
Mer
10 år 1 månad sedan #654247 av Admin1
Toppen! :tummenupp :tummenupp :tummenupp