Tvångsåtgärder

Mer
8 år 4 månader sedan #797688 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tvångsåtgärder
Det var manliga skötare som hoppade på mig plötsligt. De bältade mig och lämnade mig ensam
i ett rum och stängde dörren. Ingen gick in i rummet på hela natten. På morgonen hittades jag.
Mer
8 år 4 månader sedan #797689 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tvångsåtgärder
Har hört historien tidigare och jag känner mig inte manad att tala om när jag själv låg i bälte och också låg en hel natt i bälte. ssk satt i en fåtölj utanför rummet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 4 månader sedan #797694 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tvångsåtgärder
Du vred dig ur bältena och gick på toaletten, Nissegossen. Det minns jag att du skrivit om.
Mer
8 år 4 månader sedan #797700 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tvångsåtgärder
Jag lyckades inte vrida mig ur bältet. Fick inte ha någon ringklocka. Ingen satt utanför
dörren. Jag glömdes bort. Hade skvätt ut vattnet i ett glas. Trodde att det var vigvatten.
Efteråt spändes det upp ett stort papper på en vägg. Fick måla av mig upplevelsen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 4 månader sedan #797705 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tvångsåtgärder
Det var fint gjort av vården att ge dig möjlighet att "måla av dig". Fast de var kanske rädda att du skulle stämma dem.
Mer
8 år 4 månader sedan #797734 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Tvångsåtgärder
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.