Tvångsåtgärder

Mer
8 år 4 månader sedan #797823 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tvångsåtgärder
Ja, samt att jag har upplevt större vaksamhet på öppenvården. De har nu en anställd som tittar till en medan man sitter i väntrummet för att se vad man gör....

Snacka om paranoia!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #797826 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tvångsåtgärder
Ja, det fanns missbuksavd på Lillhagen främst för alkoholister och de var företagsamma och gick omkring med en korv-godisvagn och sålde direkt på avd och de tjänade några kronor på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #797830 av mopa
Svar från mopa i ämnet Tvångsåtgärder
har haft lpt långa perioder, bältad några gånger. men sen dom satte in leponex har jag klarat mig från inläggning.
Mer
8 år 4 månader sedan #797831 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tvångsåtgärder
Är här syrak på en granne då han spikar spik i något, han har tidigare ikväll kört med borrmaskin i väggarna också. Slutar han inte förrän efter 11 nu på kvällen får jag ringa störningsjouren så får de ta reda på det och det kostar honom även pengar. Efter 11 ikväll skall här vara tyst. Det hela är ju, det kvittar om det är dagtid, kvälls- eller nattetid, du får aldrig vara störande.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #797905 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tvångsåtgärder

matterik skrev: Jag har fortfarande vård under ÖPT men utan medicinering.


Innebär att du lättare kan få LPT.
Mer
8 år 2 månader sedan #809412 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Tvångsåtgärder
För om du öppnar munnen och bekänner att Jesus är Herre, och litar på att Gud har uppväckt honom från de döda, så blir du frälst.