Boendestöd

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 4 månader sedan #1004017 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Boendestöd
Det skulle man ju kunna göra. Brödet tog slut tidigare under dagen. Jag har ett äpple kvar i kylen, det ska jag snart äta.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004037 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Boendestöd
Jag funderar på att ta hjälp av det där boendestödet trots allt. Är trött på skiten här inne. Det vore bra om någon "satte igång mig" men jag har dåliga erfarenheter. När jag skulle flytta (en av otaliga ggr) försvann en fin soppskål. Det var två boendestöd som hjälpte mig då så de nekade naturligtvis båda två. Sedan sökte jag boendestöd på nytt tidigare i år men då gillade jag inte vederbörande. Kände att jag inte kunde lita på henne heller...
Mer
6 år 4 månader sedan #1004318 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Boendestöd
Köp Findus Köttfärssås i glasburkar. Sedan kokar du snabbmakaroner för den mängd du behöver. Sedan värmer du köttfärssåsen och häller över makaronerna.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004349 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Boendestöd
Findus är numera enbart ett namn som alla svenskar kan köpa i form av att namnet är välkänt, men de som köpte företaget lade ned all tillverkning i Sverige.
I detta skulle jag rekommendera Felix då alla som var i tillverkningen i Bjuv stängde ned all tillverkning och Skånes bönder fick hitta nya grödor som de kunde sälja någon annanstans jag vet hur aktat det var och ärtorna var en stor inkomstkälla för dem. Under skördetid hade de folk ute och körde skördetröskorna dygnet runt. De som kollade upp fälten för att se hur mogna ärtorna var och var de klara att skördas kom de omedelbart dit och skördade. Själv bojkottar jag alla produkter det står Findus på. Välj Felix ärtor istället.

Skåne var där världsledande i fråga om ärtor. köp Felix istället.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1004354 av Geta
Svar från Geta i ämnet Boendestöd
Senast som jag köpte Findus ärtor står det på förpackningen att ärtorna är svenska. Det var före jul.
Mer
6 år 4 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1004358 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Boendestöd
Har själv suttit i min morbrors hus och spritat ärtor som han hämtade på vägen när de föll av vagnen som var lastad med ärtor som vi körde efter. Han stannade bilen och var inte sen att ta upp dem. mimmismat.wordpress.com/2008/08/18/spritade-artor/

Geta skrev: Senast som jag köpte Findus ärtor står det på förpackningen att ärtorna är svenska. Det var före jul.

Då är de gamla, kika på utgångsdatum.

sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84rt de kan lagras länge

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.