Boendestöd

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1125447 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Boendestöd
Det stör mig inte när det kommer ny personal. Jag måste som Admin1 skriver säga till om vad jag vill göra. Vill ha det som förut; Måndagar handling o onsdagar städning. Det har inte varit nån ordning på boendestödet sedan omorganisationen i höstas.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125448 av memphis
Svar från memphis i ämnet Boendestöd
är de inte jobbigt att ha nån annan främling städandes och rotandes i dina saker? jag skulle bli hyperstressad av det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1125449 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Boendestöd
Jo, Memphis, visst. Men de står mest och tittar på när jag städar. De kanske plockar lite skräp (cigarettpaket, chipspåsar), inte mycket mer. Det har dock hänt att min PET-flaska jag använder att dricka vatten ur hamnat i pantpåsen. Småsaker kan störa mig.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125700 av krokus
Svar från krokus i ämnet Boendestöd
Minns inte om jag har skrivit om detta förut. Tidigare hade jag en boendestödjare som slängde alla mina osorterade sopor i tidningsinsamlingen. Jag sa till honom innan att det var blandade sopor (tidningar, kartonger och plast) i kassen, men han trodde inte på mig. Det var ju MINA sopor, jag borde väl veta bäst? Vilken idiot till boendestödjare!
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1125706 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Boendestöd
Vad kan ett stödteam göra? Eller kanske en bättre fråga. Finns det något de inte gör?
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Modesty.
  • Metrogirl
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1125743 av Metrogirl
Svar från Metrogirl i ämnet Boendestöd
Och skicka sms ......NEJ....

justistieombud tycker de inte är så bra