Att göra som inlagd

Mer
7 år 9 månader sedan #845701 av Hegel
Svar från Hegel i ämnet Att göra som inlagd
Hej på dig!
Mer
7 år 9 månader sedan #847120 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Att göra som inlagd

Utomjordingen skrev: Jag har varit tvångsinlagd under 2 års tid men kunde lika gärna ha blivit 6 år med men jag kom ut snabbare eftersom jag skötte mig exemplariskt och anlitade en advokat. Sen har jag varit tvångsmedicinerad med injektion under hela 1990-talet och åter igen sen 2 år tillbaka.


Ibland tänker jag att det hade kanske blivit bättre med mig om jag hade stannat kvar. Tror att psykiatrin och jag själv gjorde grov miss där när det gällde mig.
Mer
7 år 9 månader sedan #847122 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Att göra som inlagd

Utomjordingen skrev: När jag återinsjuknar då har den abstrakta "DET" världen tagit 90 % kontroll över mig. Nu är det "bara" 50 % abstrakt värld som inte har kontroll över mig. Hade 0 % abstrakt värld innan våren 1990 och då hade jag inte satans ljuden tinnitus nivå 3 och inte "Visuell snö".


När man lever 90 % eller mer abstrakt värld som jag gjorde när jag återinsjuknade sist gång så är det verkligen mycket som händer inom en. Tid och rum smälter samman. Man ser drömmar och även andras drömmar. Som om man kommer till en helt annan värld. Fick direktkontakt från framtiden - ja, det var hur mycket som helst. Såklart så kunde jag inte hantera detta eftersom jag blev allt för skärrad! Idag kanske det är annat, för jag har lugnande tabletter att ta till om det skulle bli så igen.