Karolinska Institutet!

Mer
5 år 2 månader sedan #1129645 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Karolinska Institutet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1129652 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Karolinska Institutet!
Generna sprids inte bära av oss som har psykossjukdom utan av syskon, kusiner, tremänningar....Det blir ett stort träd att nysta i.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129657 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Karolinska Institutet!
Rätt synligt i mitt släktträd, trots att bara jag i min generation fått det. Vad jag vet inte heller mina kusiners barn ej heller hos mina syskons barnbarn

Dock är frågan då de barnen är unga vuxna om de får det? Det vet jag ännu inget om.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129672 av Geta
Svar från Geta i ämnet Karolinska Institutet!
Det finns ingen i min nu levande släkt som har diagnosen schizofreni. Men psykiatrin vill gärna gräva fram det. Har fått frågan nyligen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129678 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Karolinska Institutet!
Tycker synd om den som får det, men skulle kämpa för den som får en psykossjukdom, om personen vill ha kontakt med mig, då skulle jag lägga ett ord eller två för personen

Dock bättre att bli född, än död

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1129680 av Geta
Svar från Geta i ämnet Karolinska Institutet!
Filosofen och vänsterpartisten Torbjörn Tännsjö däremot tycker att hade varit bäst om vi aldrig hade blivit födda.