Avsluta kontakt med psykolog

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1286620 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Jag ringde mottagningen och förklarade saken. Psykologen ringde mig minuten efter sa att han behöll mina tider. Då sa jag: "Har jag inget att säga till om?" Då sa han att jag bestämde. Så sa jag att jag ville avsluta. Så sa han att han inte rekommenderade det. Jag fick avbokat nästa veckas samtal iaf, så skulle jag fundera igenom detta. Otroligt det här!

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1286621 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
:bravo: :vagen :flag
Mer
3 år 7 månader sedan #1286622 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Vet inte om det är så mycket att hurra över Geta. Har fortfarande ej lyckats avsluta.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 7 månader sedan #1286624 av Stoneage

Zoidar skrev: Jag ringde mottagningen och förklarade saken. Psykologen ringde mig minuten efter sa att han behöll mina tider. Då sa jag: "Har jag inget att säga till om?" Då sa han att jag bestämde. Så sa jag att jag ville avsluta. Så sa han att han inte rekommenderade det. Jag fick avbokat nästa veckas samtal iaf, så skulle jag fundera igenom detta. Otroligt det här!


Man bör enligt mig beakta, alla människor vill inte en väl, detta oavsett vilken plats (och möjlig titel) dom har i samhället.
Det är min övertygelse att detta sker, ibland medvetet, ibland omedvetet, samma resultat dock, "någon"
blir någon annans "energi källa" lite slarvigt utryckt.

Viktigt enligt mig (tog lång tid för mig acceptera nödvändigheten av):

Säga Nej.
Sätta gränser.
Välja umgänget.

Sedan jag började praktisera dessa tre punkter + lite annat, vände min tillvaro nästan som svart kan tyckas skilja sig från vitt (rent färgmässigt).
Mer
3 år 7 månader sedan #1286625 av krokus
Svar från krokus i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Zoidar,
Men vad irriterande! Jag förstår att du tycker detta är tröttsamt! Det verkar som att psykologen inte lyssnar på dig. Suck!
Mer
3 år 7 månader sedan #1286629 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Kommer avboka varje tid jag har med honom i fortsättningen.

Anchored in Christ ✟