Avsluta kontakt med psykolog

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1294555 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Min nya läkare är psykopat. Alla varnar för henne. Sist jag hade möte med henne så hota jag med att jag är ingen att leka med. Så skärpte hon sig. Och hon höll vad hon hade sagt. Riktig jävel. Testar ens gränser som fan. Alla har allvarliga problem med henne. Bland andra läkare och skötare så håller dom henne i avstånd. Känner till flera patienter som har henne. Bland annat en som hon har förstört livet på. När psykopater får makt blir det en livsfarlig lek dom styr för alla berörda.
Mer
3 år 5 månader sedan #1294566 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Har haft tre terapeuter. Den första var helt klart bäst men tyvärr stod hon inte ut med mig. Jag var alltför skadad, sade hon. Men det jag lärde mig genom henne har hjälpt mig igenom livet på ett avgörande sätt.

Den andra terapeuten påminde mig om min gamla faster som jag brukade kalla horan Ågren, alltså inte bra. Hon hade egna problem med missbruk av piller och alkohol och var ganska äcklig.

Den tredje var drogterapeut och var mycket bra. Genom henne fick jag nya verktyg att hantera, men mitt missbruk fortsatte sedan att eskalera. Ack ja.
Mer
3 år 5 månader sedan #1294570 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Har bara haft en terapeut och hon var bra. Hon var missionsförbundare och sträng.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323666 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Först idag börjar jag känna mig normal. Så lång tid tog det. Ca 4 månader pga felterapi.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 2 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323743 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Ja, man kan försämras av psykoterapi. Inte helt biverkningsfritt. Sedan kan psykoterapin vara svår att standardisera och det kan variera effekten också.