LPT-skräck?

Mer
3 år 1 månad sedan #1324698 av elisa
LPT-skräck? skapades av elisa
Någon mer än jag som är så otroligt rädd för LPT, alltså onödigt rädd, PTSD-nivå? Att det är ett trauma och ett övergrepp? Vågar inte prata med läkare om mina symptom då jag är så rädd för LPT och att bli inlåst och få tvångsinjektioner med mera... det hindrar mig från att söka vård när jag behöver det... Är så jävla rädd ursäkta språket, är jag ensam??
Mer
3 år 1 månad sedan #1324703 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT-skräck?
Förstår din oro. I samband med LPT har jag varit utsatt för övergrepp inom psykiatrin. Jag hoppas att jag aldrig mer blir inlagd.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324706 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet LPT-skräck?
Jo, en annan kom knappt levande därifrån.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1324707 av elisa
Svar från elisa i ämnet LPT-skräck?
Vad hände?
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324708 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT-skräck?
LPT är som att bli omyndigförklarad. Man har ingen som helst talan vad gäller vare sig vård eller livet i övrigt. Så jag förstår din rädsla. Men jag tycker ändå att du ska lita på din läkare så mycket att du kan berätta vad du är med om. Att bara bli inplockad på LPT efter ett öppenvårdssamtal tror jag inte är speciellt vanligt.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1324709 av elisa
Svar från elisa i ämnet LPT-skräck?
Det har hänt mig en gång. Men jag litar fortfarande på den läkaren. Ska byta läkare nu, får se hur han är. Men jag kan inte åka till psykakuten pga rädsla för LPT. Vågar heller inte prata med okända läkare för jag är så rädd

 
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.