LPT-skräck?

Mer
3 år 1 månad sedan #1324712 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet LPT-skräck?
När jag låg inlagd var för att bli av med alkoholen. En slags avgiftning. Även Stesolid trappades ut. Jag drack ingenting på 2 veckor när jag var inlagd men när jag kom hem så började jag dricka igen fast mycket mindre än tidigare. Nu när jag har självmordstankar så sade min skötare att det är många med självmordstankar som jobbar. vad tror ni om det som hon sade?
Mer
3 år 1 månad sedan #1324713 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT-skräck?
Problemet är att det inte är läkare som misshandlar en vid LPT utan skötare som verkar ha ägnat sig åt muskelbyggande.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1324718 av elisa
Svar från elisa i ämnet LPT-skräck?

Drummer skrev: När jag låg inlagd var för att bli av med alkoholen. En slags avgiftning. Även Stesolid trappades ut. Jag drack ingenting på 2 veckor när jag var inlagd men när jag kom hem så började jag dricka igen fast mycket mindre än tidigare. Nu när jag har självmordstankar så sade min skötare att det är många med självmordstankar som jobbar. vad tror ni om det som hon sade?

Jag tror man kan jobba trots självmordstankar men det handlar ju om övriga måendet också

Geta skrev: Problemet är att det inte är läkare som misshandlar en vid LPT utan skötare som verkar ha ägnat sig åt muskelbyggande.

Har dom på riktigt fysiskt misshandlat dig??
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324719 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT-skräck?
Ja, skötarna kastade in mig i ett rum och la mig i bälte. Sedan stängde de dörren och tog ifrån mig ringklockan. Det var på kvällen. På morgonen hittades jag av morgonpersonalen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324720 av Richard
Svar från Richard i ämnet LPT-skräck?
Blev rädd igår när jag såg Terminator 2, när Sarah Connor sitter på mentalsjukhuset... Hoppas jag aldrig med blir inlagd överhuvudtaget!
Mer
3 år 1 månad sedan #1324721 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT-skräck?
Har bara blivit LPT:ad en gång men det var en gång för mycket. Hade en ung kille som extravak som följde mig som en skugga. Var tvungen att ha dörren öppen till toaletten när jag var där. Annars var killen rätt trevlig, han pluggade till landskapsarkitekt och gjorde ingen ansats till att utnyttja situationen.