Flera personligheter

Mer
14 år 3 månader sedan #265171 av skord
Svar från skord i ämnet Flera personligheter
usch fy i hela helvetet ja. ens värsta fiende får inte känna så ens.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 3 månader sedan #265174 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Flera personligheter
Tonic, vart det ett missförstånd nu? Jag menar att problemen ser likadana ut fast i olika tappningar. Därigenom kan man mycket enkelt få en uppgivenhetskänsla, som det är mycket svår att tråckla sig ur. Vi vet att problemen är av olika svårighetsgrad, men vi tycker att dem ser likadana ut, att det krävs lika mycket energi på alla problemen, vi har svårigheter att disponera enegin korrekt.

Jag vill bara säga Tonic, att det är fantastiskt att du finns här med oss, trotts dina ångestanfall. Hoppas vi någon gång kan lindra dina anfall? Ja, många säger att vi inte kan förstå, men jag förstår dig Tonic, och önskar dig det bästa liksom många av dem andra.

Jag kanske ngn annan gång kan förklara did-problemet, men just nu är det lite körigt. Det är en massa känslor som virvlar runt i luften just nu.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 3 månader sedan #265176 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Flera personligheter
Skord, tur att vi i Sverige inte har så många fienden längre. :lol: Det måste ha varit på 1814 sist? (mot Norge) :mrgreen:
Nu mera är man mest irriterad på människor som talar högt på bussen. :lol:
Mer
14 år 3 månader sedan #265177 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Flera personligheter
Rar du är Jocke vännen. :hjärta
Mer
14 år 3 månader sedan #265178 av skord
Svar från skord i ämnet Flera personligheter
ja det är tur tonic!

jag är inte ens svensk. du har säkert rätt! (trodde det va finnarna 1809) kram




krig är nåt som måste försvinna.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 3 månader sedan #265179 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Flera personligheter
var det inte norrmännens frigörelse från sverige, var det inte 1912? Det kunde ha blivit ett regelrätt krig, allmän värnplikt infördes och svenska trupper stod beredda att invadera Norge. Detta kanske är ännu en norge-historia, inget ont om norrmännen, men dem är nog alltjämt lite lustiga.

Vars är världen på väg?