Återfall?

Mer
9 år 3 månader sedan #716796 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Återfall?

Supernovan skrev: Hörde just en röst som sa "mörda henne". Hjälp vad ska jag göra jag är rädd att jag gör nåt jag kommer ångra :neutral:


Ring psykmottagningen och berätta om detta. Just kommenderande röster kan vara farliga om man följer deras uppmaning. Här finns ett test där du kan få en uppfattning om du är nära psykos.
Mer
9 år 2 månader sedan #723224 av innebandy
Svar från innebandy i ämnet Återfall?
fick sluta med abilify Pga Kra ffiga b. verkningar. Och återgå helt till cisord°
ffiga b. verkningar. Och återgå helt till cisordinol . mår dock dåligt igen, Kan inte sova, Jobb°
ffiga b. verkningar. Och återgå helt till cisordinol . mår dock dåligt igen, Kan inte sova, Jobbiga tankar. En del Jobb Oga yttre omsth,
Mer
9 år 2 månader sedan #723290 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Återfall?
Starkast effekt har Clozapine, sedan kommer Zyprexa, Risperdal och Solian. Ibland kan tillägg av acetylsalicylsyra ge viss förbättring hos vissa. Kvinnor kan ibland få förbättring med östrogenpreparat t.ex Evista som inte ökar cancerrisken.
Mer
9 år 1 månad sedan #731624 av Supernovan
Svar från Supernovan i ämnet Återfall?
Tänkte ge er en liten uppdatering om hur det går för mig.
Har precis fått diagnosen schizoaffektivt syndrom och ska höja abilify från 10mg till 15mg. Vet inte så mycket om den diagnosen men men.
Ska bli inlagd imorgon, psyket ringde akut.
Folk har börjat spionera på mig, kan inte sitta vid datorn och svårt med tv och mobil också pga dom har kameror. Har fördraget för fönstret så ofta jag kan och går ut så lite jag kan.
Det var väl allt för mig!
Mer
9 år 1 månad sedan #731628 av Geta
Svar från Geta i ämnet Återfall?
Supernovan,

Har du sett att vi grattade dig på din födelsedag. Det står i senaste nyhetsbrevet och under Allmän diskussion
en bit ner.
Mer
9 år 1 månad sedan #731630 av Supernovan
Svar från Supernovan i ämnet Återfall?
Ja det såg jag! Tackar!