Varför blev du inlagd?

Mer
7 år 9 månader sedan #844716 av koi
Svar från koi i ämnet Varför blev du inlagd?
Ljuset anföll mig och kastade spjut i min kropp. Det gjorde ont. Rösterna sa att jag skulle akta mig för ljuset. "De finns i ljuset!" Jag vet inte vilka som finns i ljuset och kastar spjut men jag aktade mig.
Mer
7 år 9 månader sedan #844717 av koi
Svar från koi i ämnet Varför blev du inlagd?
Försökte släcka ner akutmottagningen men hittade inte rätt knapp.
Mer
7 år 9 månader sedan #844912 av Utomjordingen
När jag blev inlagd 3:e gången så hände det här - här hemma:

"Jag kollapsade helt enkelt efter att jag hade upplevt en hel del andliga saker och ting. Andliga strider! Typ, ett exempel var att jag satt på köksstolen och mot min vilja sprattlade med armarna och mitt huvud skakade + ögonen rullade runt som om jag hade världens epilepsi men var ändå i medvetande tillstånd och upplevde mycket "DET" - hallucination under tiden. Som om "skruvarna" inne i mitt huvud skulle lossa. Fruktansvärt var det!"

"Utomjordingen"

Min kvinna fick sluta jobbet tidigare den dagen och tog mig till akuten. Var inlagd 3 månader den gången. På den vägen fick min kvinna veta att jag är psykisk sjuk, innan hade jag spelat frisk. När jag sen var inlagd så försökte hon ta livet av sig för det var en chock för henne men hennes X ringde efter ambulansen och räddade livet på henne... .

Utomjordingen skrev: I början av 2000-talet bad jag till Jesus men det hjälpte inte för satans ljuden inne i mitt huvud består än idag. Idag förlitar jag mig på vetenskap/fakta/ateist. Typ, vetenskaps helvetet, vetenskaps himmelen, vetenskaps Gud osv.

Mer
7 år 9 månader sedan #844921 av Utomjordingen
Sist gång jag blev inlagd - hösten år 2014 - så var det nån slags psykiskt UFO-ombordtagning. Alltså, 1 sak av flera!
Mer
7 år 9 månader sedan #845064 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Varför blev du inlagd?
Var ombordtagningen jobbig för dig? Såg du UFO:t?
Mer
7 år 9 månader sedan #845416 av Utomjordingen
Det var jätte jobbigt! Ja, jag såg I Den Inre verkligheten Aliens, UFO:s med mera men det handlade om abstrakt UFO-ombordtagning! Levde i nån slags 90 % abstrakt värld hösten år 2014!

Utomjordingen skrev:

Jag kan säga att jag blev psykiskt UFO-ombordtagen någon gång på 2000-talet och även våren 1990 och en gång till någon gång under 1990-talet. Jag befann mig psykiskt i ett rymdskepp fast jag var i sovrummet. Lägg märke till (notera) att jag säger att det var psykiskt men det kan vara rätt i alla fall att det var UFO-ombordtagen på ett sätt också fast det var enligt mig idag psykiskt. Kanske har det med min spejsade boll som jag ser när jag blundar att det blir så konstigt? Jag har aldrig knarkat så det kan inte vara drogrelaterat och under 1990 - 2000-talet drack jag knappt ens alkohol. Men det kanske har med den här 5:e dimensionen att göra att det blir så knäppt eller vad vet jag?

Utomjordingen skrev:

Ja, som sagt – det här med psykiskt UFO-ombordtagen hände mig nu igen under september månad. Det är som om utomjordingarna alltid har bråttom så de jobbar snabbt. Typ, minns att det handlade om minuter. Jag vet inte, minns inte så mycket men jag har försökt anteckna ner som jag ska kolla in närmare framöver. Det var nån slags guldtråd (om framtiden) som var involverad denna gång också men som jag ska specificera mer en annan gång. Sen fick jag elstötar utav utomjordingarna och dom hotade mig med högre strömstyrka om jag inte håller mig till sanningen. Sen var det som om dom tog mig/hela mitt hem till en annan tid och rum och till en annan parallell värld som jag befinner mig i just nu och en värld där min mamma inte är död.

Sen vart det nån slags bort teleportering psykist förra året, Ni som har läst om vad jag har skrivit tidigare vet vad jag menar.