Varför blev du inlagd?

Mer
7 år 9 månader sedan #843813 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Varför blev du inlagd?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 9 månader sedan #843857 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Varför blev du inlagd?
Tre gånger tror jag LPT. Mått As dåligt men saknat sjukdomsinsikt. Känt mig inträngd i ett hörn och gjort lite dumma saker bla för att jag skulle bli mördad och vården visste det men gjorde inget. Alla inläggningar på mig har varit berättigade och jag har verkligen behövt RÄTT neuroleptika vilket för mig är haldol.
Mer
7 år 9 månader sedan #843870 av mopa
Svar från mopa i ämnet Varför blev du inlagd?
För jag var psykotisk utan nån sjukdominsikt, trodde att alla ville döda mig.
Mer
7 år 9 månader sedan #843873 av Utomjordingen
Yrade om utomjordingar, parallella världar och om en komet som ska komma i framtiden sist gång och blev av den anledning "tvångsmedicinerad" och "tvångsinlagd". Är det synnerliga skäl? Nä, det tycker inte jag!
Mer
7 år 9 månader sedan #843880 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Är det synnerliga skäl? Nä, det tycker inte jag!


Eller ja - det kan faktiskt vara synnerliga skäl att bli inlagd och medicinerad för man mår inte bra om man har som jag hade "DET". Allvarligt faktiskt!
Mer
7 år 9 månader sedan #843917 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Varför blev du inlagd?

Utomjordingen skrev: Yrade om utomjordingar, parallella världar och om en komet som ska komma i framtiden sist gång och blev av den anledning "tvångsmedicinerad" och "tvångsinlagd". Är det synnerliga skäl? Nä, det tycker inte jag!


Håller med dig Utomjordingen; var och en borde ha rätt till sin egen inställning angående utomjordiska existenser. Planeten Tellus är som en droppe i ett stort vatten, ja, som ett helt havsband ungefär. Vad tror ni?