Att inte bli trodd

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 dagar sedan #1248754 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att inte bli trodd
Jag svarar i tråden "Vi som tar benso".
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 dagar sedan #1248796 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Att inte bli trodd
Hej Fantasio, för din egen skull så be din behandande läkare om en remiss för en hälsoundersökning du kan då få kollat hjärta och lever, det kan vara något, eller inte vara hur som helst så är det bättre att få det kontrollerat, då har du svaret svart på vitt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 dagar sedan #1248797 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att inte bli trodd
Det borde jag göra, men jag vågar inte. Tack för ditt stöd.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 dagar sedan #1248812 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Att inte bli trodd
Vad är det som gör att du inte vågar, vill du inte veta för rädslan att få veta om det skulle vara så som du tror eller vad beror det på, ska tala om för dig att jag upplever dig när jag läser dina inlägg som en tänkande människa, och inga märkliga tankar utan tankar med lite djup i, om det beror på rädsla så gör du dig själv orätt, det är vanligt förekommande att vi får årlig hälsokontroll på vårdcentralen, vi tar mediciner alla och då vill gärna behandlande ha kontroll på lever och njurar, diabetes, min lökare på mottagningen har skickat in en remiss till vårdcentralen och kryssat för allt hon vill ha svar på, efter vilken medicin mantar, blodtryck, hjärta brukar kollas det med och så brukar de lyssna på lungor. Och det är bra för dig och läkaren blir nöjd, har själv haft lite dåliga levervärden men de var bättre sist, tar injektioner nu och de går inte via levern. Jag tycker du ska tänka om och hjälpa dig själv genom att ta bort oron, det är först när du vet som du kan stilla din oro och du kommer att nå bättre för då vet du hur det ligger till.
Mer
4 år 3 dagar sedan #1248827 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att inte bli trodd
Fantasio ansök om gruppboende, därför du klarar inte eget boende. På ett gruppboende så om du klagar på hjärtproblem så ordnar de direkt ett besök till vårdcentralen för koll av hjärtat. Du kan inte fixa det själv eller sköta din medicinering. Du behöver mycket hjälp nu.
Mer
4 år 3 dagar sedan #1248830 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Att inte bli trodd
Ett gruppboende kan vara fullt av schizofreniandar. Rent bedrövligt.

Tänk dig noga för.