Att inte bli trodd

Mer
4 år 2 dagar sedan #1248845 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Att inte söka vård, när man misstänker att man har en sjukdom räknas som en försvarsmekanism- förnekande. Vad hjälper det att du klagar på din hälsa här på Viska, Fantasio?
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 dagar sedan #1248857 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Att inte bli trodd
Med tanke på att ni även själva har sjukdomen, så varför allt detta hackande på Fantasio, är det till hjälp för honom kanske eller har ni bara behov av att visa er på styva linan, förstår det inte man vinner ingenting på att hacka, man ger inget som helst stöd, ingen förståelse, tycker ni ska skärpa till er.
Mer
4 år 2 dagar sedan #1248860 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Att inte bli trodd
När jag sa jag vart våldtagen som barn och att han suttit i fängelse blev jag inte trodd. När jag sa grannarna bråka blev jag inte trodd. Av psykiatrin.
Mer
4 år 2 dagar sedan #1248861 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Att inte bli trodd
Det är en sång om att inte va mänsklig det är offrens antipati
Mer
4 år 2 dagar sedan #1248864 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Men det är väl få här på Viska som har hypokondri. Vi söker hjälp om vi tror att vi är fysiskt sjuka. Det hjälper inte att bara klaga på Viska.
Mer
4 år 2 dagar sedan #1248866 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att inte bli trodd
Tycker ändå vi har rätt i att säga åt Fantasio, när han klagar över samma saker år ut år in, och inte gör ett skit åt sina problem som han klagar över. Han verkar älska offerkoftan och att gnälla bara. Nej Fantasio, nu bokar du en tid på VC och börjar prata om något annat, tycker jag. Du är så pass intelligent så du förstår vad jag menar.