I have a dream

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135179 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet I have a dream
När jag var tonåring så ville jag ha en stuga och motorsegelbåt på Västkusten! Drömmarna dog när jag nyinsjuknade psykiskt våren 1990.

Minns också när jag var i tonåren så ville jag ha en motor cross och köra i skogen men det var för dyrt.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135210 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream
Dreams from My Father[40] (utgiven på svenska 2008 som Min far hade en dröm).[41]

sv.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1135218 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet I have a dream
Min dröm i livrt har varit högskoleutbildning. Det har alltid varit den stora drömmen. Sedan barn. Familj. Vänner mm
Mer
5 år 1 månad sedan #1135225 av Geta
Svar från Geta i ämnet I have a dream
Min dröm har varit att schizofrenins gåta ska lösas.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135228 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet I have a dream
Min dröm när jag var yngre var att bli stridspilot.
Hade jag inte blivit stoppad och fullproppad av mediciner hade jag nog varit ute på strövtåg för att söka sanningen eller nått flummigt.
Men lever väl drömmen nu egentligen, hyffsat jobb och fru.

/Dave
Last edit: 5 år 1 månad sedan by 1Dave.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135231 av memphis
Svar från memphis i ämnet I have a dream
Min dröm är först att min nuvarande hund ska få ett långt och friskt liv, sen har jag en dröm om att någon gång mer i mitt liv vara frisk nog för att ha ett till meningsfullt förhållande. Sen skulle jag vilja bli hårfrisör eller advokat också men tåget har nog gått där. Jag drömmer även om platser jag skulle vilja se i verkligheten. Det skulle gå att förverkliga om jag sparar varje månad.