Finns det psykoser

Mer
4 år 11 månader sedan #1149888 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Finns det psykoser
Piska viska till gräddskum glass. Det är gott att få ordet tillbaka...Det öppnar liksom upp sig då.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149889 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Finns det psykoser
Amandare, prata har jag alltid kunnat och här har företaget snigelpost hjälpt mig genom annonser där det stod skriv som du talar, kan bara ge dem rätt. Jag skriver ju som jag talar. Det en konst i sig

Annonsen från mitten av 60-talet håller i sig fortfarande eftersom vad gäller skriva kom de där med en blänkare

Jag är vid öppen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149893 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Finns det psykoser
Du berättar inte om de röster som plågar dig.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149897 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Finns det psykoser

Amandara skrev: Piska viska till gräddskum glass. Det är gott att få ordet tillbaka...Det öppnar liksom upp sig då.


Då kan jag bara säga att när min far sade, skall du ha pisk, då gällde det att ha tungan rätt i mun. Jag får här berätta om gamle finansministern Gunnar Sträng var ung var han facklig och en Godsägare hörde av sig för arbetarna strejkade för högre lön, fast de hade avtal. hans chef sände honom dit och fick talat dem till rätta och de som såg honom på cykeln(!) sade att löskragen hängde på sne, men han hade talat dem "tillrätta" och när han kom till lokalen sade chefen gå på krogen och ät och ta full ranson, på den tiden två vita en brun.

Min far var helt enkelt beredd (Nej räddhåga fanns varken hos min far eller den som är i Guds ande) att ta till näven, men det här är inte hans historia vi skriver om här. allmänt förr slogs man med nävarna. En som var murare med händer som dasslock går man helt enkelt inte på, då är man mycket dum.
Fast det var ärligare förr, när den andre låg ned gick man inte vidare på personen, han låg där det räckte

Två vita en brun, de första var brännvin den bruna konjak

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149901 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Finns det psykoser
Ölandsmördaren har händer som dasslock. Han besinnade sig dock inte. Jag var vän med honom. Han dödade sina vänner och nära. För pengar. En gång gick det så då gjorde han det igen. Moroffrets blod fanns på hans bössa som fogden tagit.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149903 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Finns det psykoser
Kan bara säga, det var ärligare förr, när någon låg ned gick man därifrån

Dock Amandara det du berättade gav mig vibbar av min PTSD och den gången jag tog farsans hagelbössa ur garderoben tog ned patroner från hyllan laddade den spände hanen riktade bössan rätt i fejset med kolven mot golvet. Det hade räckt med en stöt i golvet och jag hade inte skrivit detta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.