Tid utan medicin innan sjuk?

Mer
4 år 9 månader sedan #1166428 av Amandara
Jag har oxå blivit medveten om när jag har psykos ganska snabbt. Så var det inte förr. Kunde gå psykotisk åravis. Sicket slitage....hjärnan ba jag tänker inte låta dig komma ihåg någonting. Jag tänker inte ge dig någon ork. Det kostar på som fan att vara psykotisk.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166519 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tid utan medicin innan sjuk?
Sluta med mediciner?? Inget att rekommendera! Alltid blir ni en erfarenhet rikare och tvångsmedicinerade (injektioner), nästan alla som trasslar med meds får injektioner och ev LPT.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166532 av Miika
Svar från Miika i ämnet Tid utan medicin innan sjuk?
Om man medicinerar med Clozapine och slarvar med mediciner tre dagar så blir man dunderpsykotisk!
Mer
4 år 9 månader sedan #1166554 av MsTibbs
Ja jag tycker inte det är en bra idé att sluta med mediciner. Men ibland får jag för mig att psykiska problem är inbillning. Så får jag snabbt bevis på att de inte är det... :(
Mer
4 år 9 månader sedan #1166582 av memphis

wasp skrev: Sluta med mediciner?? Inget att rekommendera! Alltid blir ni en erfarenhet rikare och tvångsmedicinerade (injektioner), nästan alla som trasslar med meds får injektioner och ev LPT.


Men om det är Lithionit man slutar med kan det knappast bli tal om injektioner för det väl? Och LPT? Det gäller väl bara om man slutar med antipsykotika medicinerna?!
Mer
4 år 9 månader sedan #1166627 av MsTibbs
Blir man manisk eller deprimerad kan man få LPT.