Aldrig besvärsfri

Mer
4 år 4 månader sedan #1208922 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Aldrig besvärsfri

Geta skrev: Tror att man kan få en psykos varje år om det vill sig illa och om man inte tar antipsykotika.


När jag slutade med Clozapine så blev det ett helvete. Upplevde att de flesta ville mig illa och ville bli av med mig. När jag började med Clozapine igen som försvann dom tankarna mestadels.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209059 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Aldrig besvärsfri
Om antipsykotikan inte ger effekt kommer psykoserna varje år. Om man avbryter antipsykotikan kommer psykoserna också ofta. Missbruk ger 4 gånger större risk för psykos.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213646 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Aldrig besvärsfri
Jag mår ungefär nu som innan min senaste inläggning som just avslutats. Ska det aldrig bli riktigt bra? Jag kanske bara gnäller och är prinsessan på ärten, vad vet jag. Fick oro i kroppen strax innan utskrivning och var på vippen att fråga efter en Oxascand. Men jag härdade ut, jag ville ju ut i friheten till varje pris. Till och från känner jag mig som förr, men en hel dag? Nej.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213649 av Geta
Svar från Geta i ämnet Aldrig besvärsfri
Fantasio,

Det har väl varit på tal om att du skulle kunna få komma till ett gruppboende. Vad tror du om det?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213657 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Aldrig besvärsfri
Jag vet inte. Ibland tänker jag att det skulle vara skönt. Men jag på gruppboende? Med min IQ!
Mer
4 år 4 månader sedan #1213706 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aldrig besvärsfri
Har lägsta dos, pga som en läkare sade, lägsta möjliga dos där du har kvar tecken på att du har har din sjukdom, men att inte droga dig så du går som en zombie istället lägsta möjliga dos och du har mer utav ditt intellekt där du förmår mer med lägsta möjliga dos

Det han sade stämmer till 100%

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum