Aldrig besvärsfri

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214063 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Aldrig besvärsfri
Tack, Krokus och Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1219194 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Aldrig besvärsfri
Jag har nu tagit 20 mg Oxascand, 75 mg Lergigan och jag tror fyra pipetter Theralen. Ska snart ta min Clozapine. Har vissa problem med Ville och Valle som jag på skoj kallar de två personer som brukar prata med och till mig, mest till. Jag går nu ständigt runt och tänker på sjukdomen. Jag avundas Isa-Alise, hon tänkte bara på den när hon tog sina mediciner har jag för mig. Jag funderar på att ringa min syster imorgon och prata ut. Det är jobbigt att aldrig ha en hel dag när man får må bra.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1221535 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Aldrig besvärsfri
Det finns de som inte får effekt av den antipsykotiska medicinen. Kan det bli flera psykoser om året för dem?
Mer
4 år 3 månader sedan #1221537 av Geta
Svar från Geta i ämnet Aldrig besvärsfri
Orsaken till att din antipsykotika inte räcker, beror på att du slarvar med medicinen, Fantasio.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1221538 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Aldrig besvärsfri
Men jag försöker sköta mig. Jag tog Clozpaine imorse och sov hela dagen. Jag behövde sova ut efter jag vet inte hur många vaknätter.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1221563 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Aldrig besvärsfri

Fantasio skrev: Men bensodiazepiner hjälper ju. Man vill ha sånt som lindrar. Vill inte ta till flaskan heller. Jag på gruppboende?


De vil ha meg på et slikt sted også. Men å gå fra å hevde meg i utenlandsstudier til omsorgsbolig vil definitivt ta livet av meg. Jeg har vært innlagt alt for lite, og mine foreldre har tatt unna så mange tilbakefall, far er død og mor er kognitivt svekket. Jeg skylder å hjelpe henne så lenge det går. Når hun er borte, får det gå som det vil meg med meg. Men havner jeg på en slik bolig, skal det være så langt unda hjemstedet jeg kan komme.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by IngeF.