Är varje dag en kamp?

Mer
3 år 10 månader sedan #1258875 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Är varje dag en kamp?
Gudstro hjälper.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1258881 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Är varje dag en kamp?
Tror du ska försöka igen Fantasio, ta hjälp av KP som första steg, att få en arbetsplats att gå till, kan leda fram till ett lönebidrag, fundera på vad du skulle kunna tänkas tycka om. Tror på DIG !
Mer
3 år 10 månader sedan #1258884 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är varje dag en kamp?
Fantasio klagade lika mycket, när han hade en sysselsättning. Tror inte att det skulle vara en lösning.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1258900 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är varje dag en kamp?
Livet är en kamp, varje dag för att överleva varje dag. Så är det för allt levande, det har format allt levande på jorden sedan eoner av tid.

Våra liv med psykossjukdom är en extra börda som lagts på oss, där är kampen för att överleva en extra börda som inte andra har. Psykisk sjukdom bland djur, de blir offer i en värld som gör att i det vilda blir de uppätna illa kvickt utav de "friska" i det vilda. Ty var den som är psykiskt sjuk blir i det vilda uppäten av sina gelikar bara för att de inte är "Normala"

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258954 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är varje dag en kamp?
Den viktigaste kampen för att må bra är att undvika psykoser och vara noga med medicineringen och försöka minimera stress.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1259481 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Är varje dag en kamp?
Inte en dag går förbi utan att jag tänker på sjukdomen. Inte bara det, jag drabbas dagligen av oro och den brukar komma så här dags. Jag vill nog påstå att varje dag är en kamp.