Är varje dag en kamp?

Mer
3 år 10 månader sedan #1261073 av hyperaktiv
Svar från hyperaktiv i ämnet Är varje dag en kamp?
Fantasio: kul att höra! Sen jag började prata med psykologen har jag slutat fokusera på varenda tanke som kommer upp, det kommer ju så jävla mycket konstiga tankar, men jag har valt att distansera mig från det jobbiga och fokusera på det bra.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1261086 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Är varje dag en kamp?
Theralen o Oxascand funkar, har lugnat ned mig. Kul att höra hur du har det, hyperaktiv. Nu ska jag försöka koppla bort tankarna från måendet. Inte bra att älta saker.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261153 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är varje dag en kamp?
Du mobbar dig själv, Fantasio. Sluta med det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1265582 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Är varje dag en kamp?
Jag blir glad när jag tittar på klockan och ser att det har blivit sent. Då är ännu en dag snart avklarad. Men man måste ju för fasen få leva och trivas med det, inte kämpa för att hålla näsan ovanför vattenytan.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265585 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Är varje dag en kamp?
Pga av din profilbild Fantasio.

Last edit: 3 år 9 månader sedan by Skellington.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265587 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Är varje dag en kamp?

wasp skrev: Var dag är en kamp om man hamnat i drevet i den stadsdel man bor i - som jag!! Allt ska synas i sömmarna och veterinärutbildningen jag kom in på en gång på Hedenhös tid, mår somliga så illa av!


Jag känner igen mig. Är utsatt för förlöjligande och hån p g a min psykologutbildning. När jag var på klassträff för 25 år sedan var det en tjej som talade om för mig vilket skityrke psykolog är. Hon tillhörde inte mina favoriter under skoltiden heller.