Att känna sig annorlunda!

Mer
3 år 6 månader sedan #1293881 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att känna sig annorlunda!
Och du är Guds gåva till mänskligheten?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293884 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att känna sig annorlunda!

Jocke skrev: Har flera exempel på att borderline går att komma ifrån och att man kan leva ett normalt liv. Exemplet som Geta nämnde, är inte deklarerad som psykopati! Det brukar vara svåra personer att ha att göra med, men som sagt, har en tjejkompis som var diagnosticerad borderline, hon tog mycket utrymme. Men nu när hon har hittat kärleken, så är hon verkligen trevlig att ha att göra med. Taggarna utåt syns inte lika påfallande.

Så det finns ju en stor hopp för dig Pimed att du kan tillfriskna, och inte behöva använda sådana kraftuttryck! Men psykopati kan lätt förväxlas i vissa lägen, men att ideligen växla spår måste vara jobbigt för en borderlinare!

Jo det är frustrerande! Sedan att känna den här kroniska tomheten äter upp ens själ. Kärlek och partner? Nej tack har ett par riktigt fina människor som är intresserade av mej, som skulle vara bra men jag är hellre singel av diverse personliga anledningar.

Cosmos skrev: Och du är Guds gåva till mänskligheten?

Nej! Det har jag aldrig sagt men jag står upp för vad som är rätt och ljuger inte för samhället. Du är ett hot mot vår demokrati!
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293890 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att känna sig annorlunda!
Det är inte rätt och riktigt att hålla på och förolämpa Pimed och komma med personangrepp.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293891 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att känna sig annorlunda!
Pimed har fria tyglar att förolämpa hur mycket som helst.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293895 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att känna sig annorlunda!

memphis skrev: Det är inte rätt och riktigt att hålla på och förolämpa Pimed och komma med personangrepp.


Jag tycker att vara ett hot mot vår demokrati och vårt samhälle med grova rasistiska åsikter är 100 ggr värre! Om man tänker efter. Det är inte acceptabelt att dom sprider hat och lögner om vissa människor. Som är oskyldiga många ggr.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293896 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att känna sig annorlunda!
Ja Geta. Och tyvärr verkar vi inte ha nån moderator längre.