Att känna sig annorlunda!

Mer
3 år 6 månader sedan #1293897 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att känna sig annorlunda!
Moderatorerna är för rädda.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1293898 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Att känna sig annorlunda!
Jo Geta! Det verkar som ingen av er kan backa från sina uttalanden? Antisocial personlighetsstörning, är nog kanske ingen korrekt benämning på borderline, därför att dem är väldigt kontaktsökande, därav det engelska namnet border, som betecknas som gränser. För dem är det flytande allting, men som sagt vad dem gjorde inom psykiatrin var att man tillät en person att inandas kulturell och därav börja skriva ifrån sig sina osäkerhetskänslor och växa som person.

Alltså knepet är att tillåta till en viss gräns, sedan måste man tillskansa sig verktyg så at man gör upp en gång för alla, och då ska det räcka med det. Du försökte nog från början vara snäll Geta, och hitta en förklaring på vad som kan ha orsakat Pimeds problematik. Jag är nog lite orolig för er båda, ni är vassa på pennan! Jag känner det där med att skriva av sig, har varit välgörande på senare år, jag är inte lika vass och syrlig i mina kommentarer som jag kanske var förr. Internet har verkligen räddat mig!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293899 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att känna sig annorlunda!
Förstår inte vad de är rädda för. Att själva bli förolämpade? De kan ju bara ta bort det.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293900 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att känna sig annorlunda!
Geta säger att jag tar på mej offerkoftan när jag har varit utsatt för sexuellt våld. När hon utmålar mej som farlig och utmålar sig själv till viskas största offer pga mej. Undra om Geta är medveten om detta?
Mer
3 år 6 månader sedan #1293902 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att känna sig annorlunda!
Låt du Geta vara ifred så ska du se att det ordnar sig.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1293905 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att känna sig annorlunda!

memphis skrev: Det är inte rätt och riktigt att hålla på och förolämpa Pimed och komma med personangrepp.

Pimed får skylla sig själv. När han kallar mig för svin och alla andra smickrande epitet är detta OK enligt dig. Huvudsaken är att inte förolämpa honom. Jag trodde du hade lite mer vett än så.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.