Friskförklarad från psykossjukdom!

Mer
3 år 2 månader sedan #1318555 av Admin1
För att bli friskförklarad måste man klara sig utan antipsykotika i 2 år och utan psykossymptom.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318568 av Drummer
Jag tar Seroquel för sömnen ihop med Stilnoct! Många med depression får Seroquel när antidepresiva inte hjälpt. Vill säga som krokus sade i ngt inlägg att ångest och social fobi samt depression är handikappande i sig.

Jag klagade över min paranoia då sa läkaren att den är min Social Fobi som spökar. Sedan sa han att alla får förhöjd ångest och paranoia vid stress och ångest
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318571 av Geta
Drummer,

Har din läkare tagit kontakt med andra överläkare för att varna för Viska?
Mer
3 år 2 månader sedan #1318575 av Drummer
Både min huvudläkare och han jag hade på slutenpsyk frågade mig om jag satt på Forum. Jag sa att jag sitter på Viska Om Schizofreni en hel del. Dom gillade inte vad jag sade. Läkarna menar på att man blir sjuk om man sitter och läser om andras problem 24/7. Dom känner till sajten 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318576 av Geta
Då ska du kanske inte fortsätta här på Viska, Drummer. Jag tycker att du själv skriver mycket om ångest och depression på Viska.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318578 av Drummer

Geta skrev: Drummer,
Har din läkare tagit kontakt med andra överläkare för att varna för Viska?

Han sade att bara psyk i Borås vet om sajten riktigt säkert nu.

Viska kommer leva vidare men mina läkare anser att jag inte ska sitta här. Jag kommer nog på sikt skriva mindre på Viska och fokusera mer på musiken istället! Det finns många fantastiska medlemmar på sajten som Admin, Krokus, Idefix, Vittrad, Hope mm
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.