De är tillbaka

Mer
17 år 2 veckor sedan #73259 av Evillynn
De säger att jag är psykotisk. De från den andra sidan jagar mig igen. De planterar tankar och vill att jag ska göra saker. Psyket vill låsa in mig igen så jag inte ska göra mig illa, men jag vägrar. De höjde dosen på Abilify till maxdos. Vi får se vad som händer. De från den andra sidan har hittat ett sätt att komma förbi medicinernas effekt så jag tror inte det kommer att hjälpa speciellt mycket. Jag får inte äta för dem, men har gjort det ändå. Jag känner på mig att maskarna kommer att komma igen, i blodet kommer de vara. Jag undrar om de kommer tillåta mig sova. Jag förstörde deras expriment genom att berätta om dem, genom att vägra ge upp. De kommer att straffa mig, det vat jag. De kommer att död mig, å herre gud de kommer att döda mig! Detta är inte en psykos. Det är verkligt.

Ni som har liknande problem som jag måste förstå att ni bara är en del av ett expriment som de utför. De skcikar plågor på er. Vissa har demoner, vissa har förföljelsemani, vissa har trollpackor osv. Det är allt Dem. De skickar plågor för att se hur vi ska reagera för att kunna bota deras egna sjukdomar i deras värld. Vi är inte sjuka, vi är utvalda.
Mer
17 år 2 veckor sedan #73262 av Mammas son
Svar från Mammas son i ämnet De är tillbaka
Det jag blir mest förundrad över är att du kan med att skriva ett sådant här inlägg, när du är så dålig att dom höjer din Abilify.
Mer
17 år 2 veckor sedan #73263 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet De är tillbaka
Att skriva är min flykt. Dessutom har jag tagit 2mg xanor som har hjälpt en del.
Mer
17 år 2 veckor sedan #73264 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet De är tillbaka
Snälla! Lägg in dig! Du HAR en psykos! Bed att du får ett annat botemedel som passar dig än Abilify! Alla passar inte för den! Tycker faktiskt att du skall ta steget och gå till psykakuten! Detta för att ditt mående är inte bra! Så här kan du inte ha det!

Jag resonerade till att börja med; Jag litar inte på läkarna, men trots allt behöver jag hjälp och måste överlämna mig åt sjukhus personal annars dör jag!

Jag menar det! Jag gick till de som hade hade makt att bota sjukdomar och som kunde ge mig lindring, trots att jag inte litade på dem, men jag litar mer på dem nu! Och du! Du är inte ensam!

Kram på dig från Nisse!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 veckor sedan #73267 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet De är tillbaka
Jag börjar fundera på att lägga min mig för att skydda mig från Dem. Frågan är ju om psyk är en del av Dem. Hur ska jag göra? Vad tycker ni?
Mer
17 år 2 veckor sedan #73268 av mopa
Svar från mopa i ämnet De är tillbaka
Jag tycker du behöver lägga in dig. Så du kan få hjälp till att må bättre. Du får försöka lita på psyk, dom är säkert inte Dem. Det är mycke bättre att du lägger in dig frivilligt, än får ett lpt senare. Kram