De är tillbaka

Mer
17 år 2 veckor sedan #73298 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet De är tillbaka
Här kan ni läsa originalet, men det är på engelska! Själva boken finns översatt till svenska, men hittar inte original texten på svenska! Men, i allafall värd att läsa i sin helhet!

www.lib.ru/RBACH/seagullengl.txt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 veckor sedan #73303 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet De är tillbaka
Jag mår lite bättre idag. Känner mig fortfarande observerad, men inte så mycket mer just nu. Men iof brukar morgonen inte vara så jobbig för mig annars heller. Om jag blir sämre idag igen lägger jag in mig, annars får det vara.
Mer
17 år 2 veckor sedan #73304 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet De är tillbaka
OK! Men har du möjlighet till att ta mer medicin utav en annan sort än Abilify, så gör det tillfälligt. Detta för jag tror att du skulle bli kvitt det jobbiga då.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 veckor sedan #73308 av Stinan
Svar från Stinan i ämnet De är tillbaka
Det är nån som skriker i mitt huvud och jag mår så himla uruselt hela jag, men läggs jag in på psyket igen tar soc mina barn ifrån mig, så jag kan inte ens be om hjälp. Fast sist förgiftade de mig så jag skulle nog inte våga åka till psykakuten Och nånstans inom mig avundas jag er som törs ge upp och lita på monstrena på sjukhuset 8O Jag ska ta några fler tabletter nu, hejdå
Mer
17 år 2 veckor sedan #73309 av Geta
Svar från Geta i ämnet De är tillbaka
Att lita på psykvården är ett nödvändigt när den behövs.
Det är så lätt att uppmärksamma det negativa och glömma att vården fungerar oftast.
De tabletter som ges på psyket är säkert lika ändamålsenliga som de som man tar själv.
Mer
17 år 2 veckor sedan #73322 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet De är tillbaka
Jag mår lite bättre idag, men vet att om jag åker hem kommer jag att göra mig illa. Idag är inte skuggfolket så nära, men deras vilja är kvar. Min psykolog kommer att ringa mig snart och jag vet inte vad jag ska säga. Ska jag lägga in mig trots att de inte är så nära?