psykodynamisk kontra kognitiv terapi

Mer
18 år 5 månader sedan #27567 av Fredrik
Synd att man inte kan göra det elektroniskt på något sätt. En protestlista på nätet som man kunde fylla i och sedan skicka iväg med mail. Då åskulle det nog bli en del namn på listan.

mvh Fredrik
Mer
18 år 5 månader sedan #27570 av Undrande
Tyvärr är jag välduigt rädd för att de ska sätta mig i monemt 22 än mer.
Säger jag det jag tror så tror ni jag fått en paranoia.

Kanske kan admin hjälpa till lite och skriva en "officiell protestlista" som klistras högst upp förresten? Och han verkar ju pola med psyknissarna lite så han kanske kan leverera listan?
Mer
18 år 5 månader sedan #27574 av Nissegossen
Hej! Låter som en bra idé Undrande. Själv måste jag gå ur internet, för datorn har brötat och jobbat så jag kommer ingenstans. Verkar kanske paranoid om jag säger att jag tror någon var inne och tittade och laddade ned det jag har på hårddisken. Får i alla fall gå ur, ta bort filer från datorn, göra viruskoll och diskfragmentera, för det här går inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #27579 av Undrande
hehe, som e polar sa: utan kamror fannas det ingen paranoia
Mer
18 år 5 månader sedan #27598 av Nissegossen
Gjorde viruskoll (Inga virus) Gjorde diskrensning. Gick in och tittade på brandväggen. Jodå skithuven har gjort "inbrott" på min dator idag.
2st sedan 19.08 och det blir hela tiden fler

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #27607 av Undrande
Jo de anfaller här med för fullt..

Men man ska inte ta det så allvarligt.

fast man ibland tror det är fan själv..