han gjorde slut.

Mer
18 år 2 månader sedan #33895 av jennynen
Svar från jennynen i ämnet han gjorde slut.
Skönt att höra att du känner dig bättre, Interlude. Skönt att du fått prata hos psykolog och vänner. Försök att tigga lite kramar och närhet av dina vänner nu. Alla förstår att man behöver det när ett förhållande tagit slut.
Mer
18 år 2 månader sedan #33907 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet han gjorde slut.
idag ar det inte sa bra, sug efter piller sa fort jag vaknade. ingen som kunde hitta pa nagot heller. vilket blir att mN SITTER HEMMMA OCH TANKER.
Mer
18 år 2 månader sedan #33910 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet han gjorde slut.
Tråkigt att du mår sämre idag. Försök att undvika piller och alkohol för det kan nog göra det bara värre. Försök ägna dig åt något du gillar och som kräver all din uppmärksamhet. Hoppas att du mår bättre snart.
Mer
18 år 2 månader sedan #33923 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet han gjorde slut.
hur klarar folk av att slappa andra ut ur sitt liv. folk som varit n stor del av ens liv. ar manskligheten sa kall?
Mer
18 år 2 månader sedan #33935 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet han gjorde slut.

Interlude skrev: han lamnade mig iaf. jaaaaaaavla horunge, jag hatar honom hatar mig sjalv nu ska jag supa o droga jag e kar i honom a han bara ringde mig o sa att det var slut.


Tråkigt Interlude att det gick som det gick. Tänk inte mer på denna fega människa som inte hade stake i sig att träffa dig utan hellre sa det via telefon. Ta det lugnt med drogerna nu och bli inte ett offer över det som hänt. Lättare sagt än gjort men försök.
Mer
18 år 2 månader sedan #33971 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet han gjorde slut.
tack. jag ska forsoka, sa svart nar jag har borderline och stora svarigheter med relationer och seperationer. men jag ska vara stark. med hjalp av lite imovane