han gjorde slut.

Mer
18 år 2 månader sedan #34156 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet han gjorde slut.
nu e jag lycklig tablettegöor mig lycklig jag e avslappnad o fri fran angesten jag kommmer aldrig kunna sluta med piller dom ger mig den lyckan jag behover, visst e det falsk lycka men det e batttre en ingen alls,r
Mer
18 år 2 månader sedan #34164 av Saari
Svar från Saari i ämnet han gjorde slut.
Kära Interlude. Jag känner igen mig så mycket i dig. Jag vet också hur det är att supa ner sig och hälla i sig piller för att få världen att sluta snurra en stund. Men det är impulser, om du låter bli för stunden så kommer suget att gå över! Av vad jag har läst kan jag se att du ändrar dig väldigt fort i sinnesstämning, vilket jag också gör, och då är det ju väldigt svårt att bestämma sig för gott vad man vill göra och hur man vill förhålla sig till personer och mediciner. Men håll fast i de stunder då du känner att du inte vill droga bort världen.

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag vill säga, men jag känner verkligen med dig och önskar dig verkligen all lycka. Sluta kämpa emot känslorna, försök acceptera läget och ångesten så blir det lättare att hantera!

Ta hand om dig!
Mer
18 år 2 månader sedan #34179 av Khujo2001
Svar från Khujo2001 i ämnet han gjorde slut.

Interlude skrev: han lamnade mig iaf. jaaaaaaavla horunge, jag hatar honom hatar mig sjalv nu ska jag supa o droga jag e kar i honom a han bara ringde mig o sa att det var slut.


Supa o droga gjorde jag i ett år efter det tog slut me min förra tjej.. Det var fett faktist!! :) men sen träffa jag en tjej jag passade perfekt me o som jag älskar supermycket o om två veckor ska vi ha barn.. :)
Vad jag vill säga me detta är; God works in mysterious ways!!
Mer
18 år 2 månader sedan #34208 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet han gjorde slut.
Sarii: jag vill inte kanna varlden utan rus. aldrig mer. jag vill bara fortsatta leva.

khujo:
jo livet kan forandras dramatiskt, jag onskar dig lycka och grattis!
Mer
18 år 2 månader sedan #34222 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet han gjorde slut.
Khujo2001,


Grattis! Vad roligt att du har familj och att ni ska få barn...
Mer
18 år 2 månader sedan #34243 av Khujo2001
Svar från Khujo2001 i ämnet han gjorde slut.
Isa-Alise och Interlude, tack det ska verkligen bli kul att bli pappa men nervöst också.. :D

Intelude du känner att du inte vill va i världen utan rus.. Jag vet vad du menar. Verkligheten e så kall o hård man behöver nåt för att den ska bli mjukare o mysigare o varmare.. :lol: