han gjorde slut.

Mer
18 år 2 månader sedan #33852 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet han gjorde slut.
Trist att han gjorde slut... och fegt att göra slut per telefon... sköt om dig själv... gör något trevligt för din egen skull idag... låt inte sorgen över det här förstöra för dig...
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33865 av vnv
Svar från vnv i ämnet han gjorde slut.
En sådan feg kille, som gör slut via telefon, är inte värd att må dåligt för och särskilt inte att supa ner sig...

Mvh
vnv
Mer
18 år 2 månader sedan #33871 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet han gjorde slut.
Väldigt tråkigt att han bara ringde så där. Han skulle kunnat gjort det på ett bättre sätt. Tänk på att han inte är värd att supa ner sig eller droga ner sig. Försök vara stark i denna svåra stund och tänk på det fina jobbet, som du har. Det kommer att bli bättre för dig i framtiden, när du fått mer erfarenheter av livet och erfarenheter av att bemästra svåra situationer.
Mer
18 år 2 månader sedan #33876 av flisan
Svar från flisan i ämnet han gjorde slut.
Hej

Det var tråkigt. Jag vet hur jobbigt det kan vara.
Men det är viktigt att du tar hand om dig. Du är viktigare än honom.
Ta inga piller och sup inte bort smärtan, försök hitta andra sätt.
Det går att hitta en väg igenom. Satsa all din kraft på dig själv. Och tänk noga, noga på allt som var fel med honom (men som du nu vill glömma...)
Mer
18 år 2 månader sedan #33877 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet han gjorde slut.
Det gör ont nu, men om du härdar ut kommer smärtan gå över på något sätt. Skrika är bra och kasta kuddar och uttrycka sig på andra sätt, men inte döva smärtan med piller och alkhol. Försök tänka att han verkligen är den skitstövel han är och att du inte kan älska honom längre. Det var ju som sagt fegt av honom att inte tala om det för dig ansikte mot ansikte.

*kram*

/Sofie
Mer
18 år 2 månader sedan #33890 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet han gjorde slut.
jag mar mkt battre idag. jag alskar inte honom, men att nag tex en relationt tr slut kan for mig betyda allt. paniken tar over, angest. det handlar inte i ofta fall att jag kanner hemskt starkt for personen, utan mer att jag inte star ut med att bli lamnad varje gang. att sta sjaljv. men jag fick akuttid hos psykologen, darefter har jag pratat med goda vanner.
jag saknar honom, och jag vill inte borja grata nu eller ta na piller. jag ska vara lika stark jag varit hela dagen. nu i efterhand sa var han inge bra for mig. han tyckte det var jobbigt att behova tanka pa hur jag madde. och jag kan forsta det men jag ville sa garna hjalpa honom mot sitt missbruk och demoner.

jag alskade mest den fysiska narheten, att fa en kram. eller bara en klapp pa ryggen.