Får tjejer tycka om porr?

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1123889 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Ja Richard jag började prostituera mig när jag var 14 år gammal så är det! Sen rånade jag vissa torskar! Hade även en del kvinnliga kunder.... Det blev jag förvånad över minns jag!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123896 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Är det sex som är beroendeframkallande? Porren utnyttjar alltså detta faktum, att "ensamma" människor inte har någon möjlighet att skaffa partner? Jag förespråkar att någon kan tipsa en om hur man kan lätta på trycket, utan att använda porr, fantasi är inte längre möjligt nu på ålderns höst!"

Vad kan vara acceptabelt för båda parter? Erotik är ju som IngeF säger, också kvinnodiskriminerande! Varför är det ett sådant jävla hysch hysch kring sexualitet? Porr förstör relationer, det vet jag nu! Så ett alternativ bör komma fram i dagsljuset, då detta är känsligt för många!

Vars är världen på väg?
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123900 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jocke på happypancake finns många villiga brudar i alla åldrar! Dom vet jag är bög ändå kommer dom tillbaka alltifrån 35 till 65 år! Och hade jag varit hetro hade jag tyckt att dom var fräscha!
Last edit: 5 år 3 månader sedan by RainDrops.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123902 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?


Ja, det är så dubbeltydligt! Nä, happypancake låter jag bli, är rädd för att bli blåst!

Vars är världen på väg?
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1123905 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Förlåt! Är lite onykter ingen fara! Nej men tjejerna är fina och seriösa ändå! Och det finns många seriösa! Ingen blåsning lovar och ingen prostitution eller mygel på annat sätt så du är utom fara! Om du inte ger happypancake en chans är du en fegis! Jag känner en snubbe som suttit mestadels i fängelse i sitt liv vilket ja och han fann sin livstora kärlek där!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123907 av Nissegossen
Har aldrig betalat för sex, när jag var ung kände ju många på puben även de som gick på gatan, jag gav dem sovplats och de visste de kunde vara trygga hos mig. När jag stod som vakt i dörren såg jag en Tjejerna in först sedan låste jag dörren, han var påverkad, syntes tydligt. Jag satte ned foten för dörren och låste den. Då måttade han slag mot rutan i dörren varpå jag lutade på huvudet mot den armerade rutan bredvid. Då började han slå på den, rutan gick, varpå han stack. Hans blodspår började 2 meter från dörren en massa folk kom från inne ifrån puben en del sprang efter honom och han bakom baren frågade om jag skadats det hade jag inte sedan ringde han polisen de kom tog uppgifter och sedan gick de ut och började söka. Innan jag började gå på puben hade en vakt huggits ihjäl i dörren ett år innan jag började gå dit.

Precis alla kände mig. Dit gick också en kvinna hon kallade sig för pärlan och hade en sex nattklubb. Hon frågade mig, vill du ställa upp på scen för en life show, jag bara skrattade åt henne och sade pengar har jag tjejer får jag ändå. Något år efter jag blivit sjuk var jag på lilla London och hon satt ensam vid ett bord. Jag frågade, får jag sitta ned ett jakande till svar och då sade jag vad vill du ha att dricka, jag gick till baren och köpte vad hon ville ha, ingen aning om nu. Själv en stor stark. Vi satt och pratade och jag frågade vad tar du för en helnatt? 1000kr var svaret, jag sade lycka till med någon annan. Sedan blev jag inte långvarig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum