Får tjejer tycka om porr?

Mer
5 år 3 månader sedan #1123364 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag har fått ett intryck av att Jocke är bisexuell.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123372 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?

Amandara skrev: Typ ALLA jag haft kontakt med på dejtingsajter är SEXFIXERADE. Det är vad de är ute efter vad de ser att ett förhållande är....eller helst ha en vid sidan av. Jag börjar tappa hoppet om männen. Det är så jäkla FULT....och SMUTSIGT! Jag skulle bli lesbisk om det inte var så att jag inte tänder på kvinnor. Inte på män heller efter vad som hänt..... Kom hit med Viggo Mortensen så kan vi snacka.

Jag har alltid varit försiktig med sex, t.o.m. så jag har gjort bort mig...

En tjej jag träffade på en dejtingsajt skulle sova första natten hos mig. Så klädde hon av sig helt o t.o.m. särade på benen framför mig o frågar vad jag vill göra. Ja, då säger jag att hon får sova på soffan o jag ska ta en cigg o sen lägga mig i sängen... :väggen

Men för ett tag sedan, så skulle en tjej på min dagliga verksamhet sova hos mig. O hon sa;
-Du är den första killen som inte frågat om sex!

Gränsen är väldigt suddig för mig! Men hellre vara försiktig än att vara för sexfixerad. När en tjej frågar;
-Ska jag suga av dig? Ja, då kan jag säga ja, eftersom det inte går att missförstå.

Samt när jag var ihop med tjejer, att man typ dansar in i sovrummet tillsammans, det är svårt att inte missförstå den signalen. Men jag håller på att komma ut som asexuell. Känner inte för att ha sex, kollar inte på porr längre även om det var lite festligt i VR-glasögonen... :mrgreen:
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123376 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag är oxå rätt asexuell. Det kan vara trevligt i bästa fall. Men mycket annat är viktigare. Sällan är det ens särskilt trevligt. Jag kanske haft otur. Män i min ålder vill inte ha något seriöst.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123378 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Man kan bli asexuell av mediciner. De kan stänger av känslolivet
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123384 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag har sagt att jag inte ska ha fler förhållanden, min senaste gjorde slut för ca ett år sen. Det är inget för mig, jag har haft mitt roliga.
Jag prioriterar typ alkohol framför tjejer... :(

Jag trivs med att vara ensam... Visst, det är viktigt att komma ut på sin dagliga verksamhet, så man är lite social o träffar folk. Men mestadels är jag ensam hemma, o trivs med det. Är inte särskilt förtjust i att ha besök, även fast jag nu har det rent o städat här.

Drummer skrev: Man kan bli asexuell av mediciner. De kan stänger av känslolivet

Ja, jag kommer ihåg första gången jag låg med en tjej, jag var 19 år då. Jag hade Seroxat (paroxetin) o kunde omöjligt få orgasm. Jag kallade det för ett halvt samlag...
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123398 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Det är inte många här på Viska som verkar ha ett stimulerande sexliv