Får tjejer tycka om porr?

Mer
5 år 2 månader sedan #1131592 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Får tjejer tycka om porr?

Jocke skrev: Ja, har blivit kallad feg några ggr, men dessa facila problem dyker upp varstans jag än är!


En bekants nuvarande fru kallade honom feg för några år sedan. "En fegare kille har jag aldrig träffat", sa hon. Nu är de gifta och har två barn.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 2 månader sedan #1131596 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Kan inte svara för andra tjejer men jag gillar definitivt inte porr! Det är förnedrande för båda parter och ger en känsla av äckel. Det som är äckligt är att filmerna fokuserar på könsorgan och man får knappt se de som har samlaget. Det brukar finns någon typ av "handling" men den är bara anpassad för att inringa sexet. Rörmokarn, fönstertvättarn, gräsklipparn är bara löjliga statister. Ovärdigt för båda könen!
Mer
5 år 1 månad sedan #1135127 av Duppedu
Svar från Duppedu i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag och min partner tittar på porr ibland. Ibland tittar jag lite själv också. Visst finns det superlöjlig porr men också sådan som eggar mig. Jag hade gärna spelat in någonting själv med.

Med det sagt blir jag inte ett dugg äcklad av det. Tror dock det är vanligare för tjejer att tända på litterär porr, typ 50 shades serien och andra snuskromaner.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135238 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?

Duppedu skrev: Jag och min partner tittar på porr ibland. Ibland tittar jag lite själv också. Visst finns det superlöjlig porr men också sådan som eggar mig. Jag hade gärna spelat in någonting själv med.

Med det sagt blir jag inte ett dugg äcklad av det. Tror dock det är vanligare för tjejer att tända på litterär porr, typ 50 shades serien och andra snuskromaner.

Jag blev fotad o filmad när jag o min KK gick på swingersklubb. När jag var med i gangbang... :oops:
Jag har det trippelkrypterat på en extern hårddisk.

Jag har även en film där jag o min KK är nakna, men vi heller bara vatten på varann... Men jag lägger inte ut sånt, även det är väldigt krypterad.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Richard.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135267 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag har laddat ner en del VR-porr som man kollar på i VR-glasögonen... :mrgreen: Det är riktigt coolt o roligt!

Men jag använder mest VR-glasögonen till att vara i rymden, djungeln, havet. Eller så kan man gå på museum. Men jag kan lova, alla som köpt de där VR-glasögonen för 400 kr, har inte kunnat låta bli att testa VR-porr!
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1135279 av Nissegossen
Kvinnor föredrar i allmänhet texter istället visuellt. Försök sex noveller i stället, Nu varnar jag er ni ett exempel
xhamster.com/stories/p-tget-at-the-train-318741

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.