Får tjejer tycka om porr?

Mer
6 år 6 dagar sedan #1049465 av krokus
Svar från krokus i ämnet Får tjejer tycka om porr?

Lugn skrev: Jag är singel, men för ett år sedan var jag tillsammans med en kille som hette Oscar. Ibland föreslog jag att vi skulle se porr tillsammans, för att jag tänder på viss porr...absolut inte all porr, det finns mycket hemsk porr. Men fin porr tänder jag på.

Han gillade VERKLIGEN INTE att jag gillade porr. Efter det har jag träffat fler som tycker att det är "slampigt"/"horigt" om tjejer uppskattar porr. :(

Vad tycker ni?

Såg denna tråd igår, men orkade inte svara då.

Jag gillar inte att se på porr, däremot gillar jag att läsa erotik. Gör det dock inte särskilt ofta, eftersom koncentrationsförmågan tryter. För många år sedan startade jag denna tråd om du är intresserad av böcker: Erotisk skönlitteratur

Gick faktiskt till bibblan igår och tänkte låna en bok av Erica Jong, men hittade den inte! Fick bli en helt annan bok istället.

Men till frågeställningen, nej jag tycker inte att du är slampig! Smaken är som baken - delad. Däremot vill jag nog inte vara tillsammans med någon "porrskadad" snubbe nåt mer. Been there done that - ingen höjdare.
Mer
6 år 6 dagar sedan - 6 år 6 dagar sedan #1049510 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag har tittat på porrfilmer med mina väninnor, men det var mest för att en tjej vi känner är med i filmerna... :rotfl

Hon här:

Last edit: 6 år 6 dagar sedan by Richard.
Mer
6 år 6 dagar sedan #1049607 av Nissegossen
Mer
6 år 6 dagar sedan #1049608 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 dagar sedan #1049622 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Vad är det som säger att man inte får virus när man tittar på porr?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 6 dagar sedan #1049643 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Har ju frågat mig varför det ofta blir virus när man tittar på sådant här? Den där fem procent marginalen som bra porrfilmer befinner sig inom enligt de feministiska forskare som har utforskat detta ämne, är relevant i sakfrågan, men då är frågan för vem är då dessa filmer gjorda?

Men förnedrande bilder försöker jag hoppa över! Röven borde dem låta bli, det är som sagt disgusting!

Vars är världen på väg?