Överleva monotomi

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1158610 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
köp en bok om ätliga växter i Sverige billig livförsäkring. Tar fel kan du dö
ena växten är ätlig, den andra växten är dödlig
det räcker med en tugga det finns inget motmedel och du dör en kvalfull död.

De lever i samma habitat. Det är rötter vi vill komm åt. rötter måste kokas

En växt ni känner till är maskrosor hela växten är ätlig, även rå på 50 stycken finns kolhydrater för en dag

Har ni jordnötter, räcker en handfull 20 st per dag för att överleva Obs inget arbete då får ni ha fler.

alla nötter är ätliga att vi inte äter dem är för att de inte smakar gott men det är fullgod kost

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175544 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva


Att göra fnöske av Fnöskticka

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1184231 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Överleva
Har ni armbandsur?

Mobilen håller inte länge. Internet och gsm-nätet kommer saboteras av Ryssen. Vad ska du göra?



Kompass, barometer, höjdmätare, termometer. Två tider, stoppur, timer, kalender, två alarm. Bakgrundsbelysning och batterispar (man kan släcka urtavlan).
Batteriet håller i två är, vanligaste knappcellen (Finns på Ica) och går att byta med skruvmejsel. Allt för 1000 spänn.

Clawgear. Används av Delta force och kustjägare. Det är allvar nu.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 7 månader sedan by zoegas.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1184268 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva


Springa i gasmask runt en elstolpe 50 meter bort så man har ordentligt flås in en byggnad med ett befäl som skriker av med masken och det i en byggnad med tårgas fy sjutton det önskar jag inte någon, alltid atropin sprutan i höger benficka tillsammans med ett första förband.

Låt dem behålla skiten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189989 av Richard
Svar från Richard i ämnet Överleva

zoegas skrev: Har ni armbandsur?

Mobilen håller inte länge. Internet och gsm-nätet kommer saboteras av Ryssen. Vad ska du göra?



Kompass, barometer, höjdmätare, termometer. Två tider, stoppur, timer, kalender, två alarm. Bakgrundsbelysning och batterispar (man kan släcka urtavlan).
Batteriet håller i två är, vanligaste knappcellen (Finns på Ica) och går att byta med skruvmejsel. Allt för 1000 spänn.

Clawgear. Används av Delta force och kustjägare. Det är allvar nu.

Den där var intressant! Ska se om jag kan spara ihop till den! Inte jättedyr.

Jag har en GPS som tar emot data direkt från satelliterna. GPS i smartphones går ju delvis via mobilnätet, som lätt slås ut.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190012 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva

zoegas skrev: Har ni armbandsur?

Mobilen håller inte länge. Internet och gsm-nätet kommer saboteras av Ryssen. Vad ska du göra?
.

nej , jag tror inte att det blir så viktigt att veta exakt vilken tid det är på dygnet faktiskt, hur illa det än blir. och särskilt inte om vi kommer ut från det här moderna eller samtida sättet att "leva".

GPS vill jag inte heller ha att förlita mig på, har förresten skrivit ut kartor på biblioteket som jag kan ha i fickan.

Ryssland är förresten det land i världen som håller på att utveckla ett alternativt internet, och mig veterligen, som gått ut med det officiellt, och jag tror inte alls att det betyder att det är Ryssland som kommer förstöra internet utan det finns onda jävlar i hela världen! och inte minst som är mäktiga och har mycket pengar och vill att det ska bli ett helvete för folk, eller ta över kontrollen och få oss att tillbe dem som frälsare typ. men vi får se när det stramas åt, antagligen kommer det börja cencureras mer och mer, alternativa språkrör kommer bli mer och mer förföljda och trakasserade, utmålade som onda jmf med etabliserad media och troligen kommer det i princip förbjudas att prata om Jesus som om Han vore Gud.

men har du fått en profetia om Herren Jesus Kristus att Ryssland ska sabba internet, så skulle du väl sagt det, kan man hoppas.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.