Överleva monotomi

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201871 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
Exakt du är bättre på att söka än jag.
För att bygga sågen har jag i min nyckelknippa i lite några nyckelringar av större sorten, med hjälp av de nyckelringarna som hänger i ett nyckelband runt halsen, för att undvika att bli strypt finns nyckelband som med ett lås på bandet så man inte riskerar bli strypt. Jag petar in dem i sågbladet likadant som en nyckel, nu visar inte bilden allt högst upp sätter man dit en trä kläpp mitt på sågen även träkläppen skall gå ned till tvärslån sedan vevar träkläppen med snöret för det spänner man sågen med. gör man rätt är sågen spänd och man kan direkt använda den
PsychoWard
Denna man har jag lärt mig överlevnad av'
lennart zeilon Han är instruktör Svenska Överlevnads sällskapet, hitta en i ditt eget hemområde
www.google.se/search?sxsrf=ACYBGNQ59d5uA...131j0i67.fbfUg5VJ1Vs

Lennart är precis ålderspensionär som jag. Han har lärt sig överleva genom försvarets experter på överlevnad bla Lars Fält och det är bland annat att han står med som en av författarna till Svenska soldaters överlevnadsbok, jag har aktning för hans kunskap

Jag hittar nu inte länken ty försvaret släcker länkarna för det ligger inget intresse för att allmänheten skall få veta Du hittar ganska många länkar men de är "släckta" ha gott om papper den är på över 100 sidor lång

En gång var jag på en brandstion här i närheten jag är uppvuxen med brandstationen i närheten jag bodde i mitt föräldrahem, men då bodde jag en bra bit ifrån i föredraget pratade han om GPS, varpå jag ställde frågor om varför inte GPS kunde sända signaler från en GPS och inte bara vara GPS som sänder nödsignaler tillbaka till de som är på ett ställe där insatsen för att rädda exv piloten som planet gått i backen och då där piloten śköt ut sig. Han stod på sig, det gjorde även jag
Bakom mig säger en som kallades läkare, han sade kommer snart för allmämheten

Enligt försvaret finns inte, han fick inte tala om det alla vr ju tvugna att säga " finns inte)"

Hans Profession var ssk på Östra Sjukhuset här nedanför inte långt ifrån mig. Jag har mött honom utanför med bussar och som i de flesta fall är det slutstation, men bussar som går till Partille centralt man byter buss för att komma hem till honom, även så att man kan åka med då bussen går i en buss slinga så den går runt där varpå man kan åka runt. Den bussen går inte via Östra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201906 av Geta
Svar från Geta i ämnet Överleva
Det stämmer att Nissegossen snabbt är uppe på benen igen, när han sagt god natt.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201913 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
Har man som jag både glapp i käften samt kliande fingrar då jag fram till har i huvudet som bubblar inom mig att skriva.
Nu dock ett måste jag sova, är hel trött är här med kraftig trötthet ,jag är vaken med kraftansträng även när jag skriver alltså ren vilja

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201917 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva
ja man finner fler ofta mer träffsäkra sidor om man söker på engelska, det är ju några fler som använder det språket.
Godnatt NG


Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201962 av wasp
Svar från wasp i ämnet Överleva
Har överlevt hittills. En dag ska vi alla dö, men alla andra dagar gör vi inte det!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201967 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
keep up the good spirit wasp

Denna länk visar både en braskamin, de går om man har ett eget hus, inget för en lägenhet, har någon har en sommarstuga som är gjord för kallt klimat dvs vinterbonad kan man ha dessa. varför inte lägenhet? Det går knappast hyresvärden med på, då det krävs skorsten samt att det är eldfara
josefdavidssons.se/utkast-lat-en-braskam...e-varme-at-ditt-hem/
Spisarnas Rolls Royce här under

sv.wikipedia.org/wiki/AGA-spis

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.