Överleva monotomi

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191054 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
Ja, jag fick inte med länken till Affären Röda stjärnan det finns en i Stockholm en i Göteborg och en i Skåne, denna är i Göteborg
www.rodastjarnan.com/goteborgsbutik


Om man skrapar av magnesium från blocket tar det eld från en gnista från eldstålet och brinner med 2500 grader varm låga, fungerar även när det regnar

Samt torrt tänd bränsle finns under en stor gran under dess nedersta grenar, det är torrt även om det regnar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1194140 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva
denne Ryss gör rätt intressanta grejjer, han ska bara ha dragit ut till skogen och byggt sig ett hus och annat. frågade han och han köpte ingen mark tydligen..

brukar lägga upp på engelska men det är en ny video. han har nog fler kanaler

Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194175 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1194281 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1200891 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Överleva
Mer
4 år 5 månader sedan #1201510 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
Nu innam snön, gå ut och lär er vinterståndarna då vet ni vad det är för växt lär er vinterståndarna på växter som är ätliga, de som ni lär er känna igen vilken växt som har sådana vinterståndare ätbara guldsits att kunna, liksom kan inte jag känner inte igen växterna på vintern, lite taskit då dör jag

Ja, gubben kan tänka ut i skogen skaffa grundföda samt spara på pengarna för då kan jag köpa vad jag absolut vill ha.

Just nu barmark, men hur blir vintern?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum