Vad är fel med självmord?

Mer
3 år 3 månader sedan #1313137 av Nissegossen
Den som själv väljer döden har nog inte insikten hur värdefulla de är ur samhällsekonomisk aspekt, denna länk är en av flera som visar vad kostnaden blir av att själv avsluta sitt eget liv. Kom ihåg du är värdefull! alfredskogberg.wordpress.com/2012/08/18/...-kostar-sjalvmorden/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1313138 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet vad är fel med självmord?
Självmord är en lögn, dvs. de som begår självmord har blivit förda bakom ljuset. Nu säger jag inte att livet är lätt, ändock ...

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 3 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1313141 av Nissegossen
Skellington om du klickar efter det jag skrivit, ser du en röd streckad linje, på höger sidan har du en pil, klicka på den, då dyker markören upp börja skriv där, då sammanblandas du inte med mig utan visar klart att du är en, den andre är den du citerar i detta då jag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313143 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet vad är fel med självmord?

Nissegossen skrev: Skellington om du klickar efter det jag skrivit, ser du en röd streckad linje, på höger sidan har du en pil, klicka på den, då dyker markören upp börja skriv där, då sammanblandas du inte med mig utan visar klart att du är en, den andre är den du citerar i detta då jag


Jag trycker på "source" i vänster hörn.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1313146 av Skellington

Nissegossen skrev: Skellington om du klickar efter det jag skrivit, ser du en röd streckad linje, på höger sidan har du en pil, klicka på den, då dyker markören upp börja skriv där, då sammanblandas du inte med mig utan visar klart att du är en, den andre är den du citerar i detta då jag

Aha! Tack Nissegossen.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Skellington.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313147 av Nissegossen
Tydligen mer än ett sätt att göra det på

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum